خبرنگاران برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره تئاتر آذربایجانغربی معرفی شدند

به گزارش وبلاگ گل یخ، ارومیه- خبرنگاران- برگزیدگان بخش های مختلف سی و دومین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی معرفی شده و با تجلیل از آنان، پرونده این دوره از جشنواره بسته شد.

خبرنگاران برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره تئاتر آذربایجانغربی معرفی شدند

رییس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی و دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار وبلاگ گل یخ گفت: بر اساس رای هیات داوران سوسن مشاریان طراح بروشور نمایش آواز سنگ غمگین از ارومیه و مسعود مطلوبی طراح بروشور نمایش اندر احوالات جنگ های متقارن از شهرستان میاندوآب به طور مشترک جایزه نقدی و لوح تقدیر بخش پوستر و بروشور سی ودومین جشنواره تئاتر استان را ازآن خود کردند.

امید خاکپور اضافه نمود: همچنین سحر کیخسروی طراح لباس نمایش وقتی زنجره ها شیهه می کشند از ارومیه رتبه نخست این بخش را به خود اختصاص داد.

وی اضافه نمود: در بخش طراحی صحنه نیز جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه نخست به مجید غلامی طراح صحنه نمایش وقتی زنجره ها شیهه می کشند از ارومیه تعلق گرفت.

وی اعلام کرد: در بخش موسیقی هم رتبه نخست به طور مشترک به مزدک محتشم و عرفان ولی پور طراحان موسیقی نمایش خوک از ارومیه رسید.

رییس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش بازیگری زن، رتبه اول، دیپلم افتخار و جایزه نقدی نیز به خانم سوما ابراهیمی بازیگر نمایش سگ ها مادرت را می خورند از شهرستان بوکان تعلق گرفت.

خاکپور اظهار کرد: در بخش بازیگری مرد هم هیات داوران هیچ فردی را شایسته رتبه نخست ندانست ولی از محمد کاظمی بازیگر معصوم مرده، میثم حسین زاده بازیگر استرالیا، احسان فرهمند برای نمایش زنجره ها شیهه می کشند و محمدحسین آرمیده بازیگر نمایش چن گیر به همراه پدرام رحمانی بازیگر نمایش آواز سنگ غمگین قدردانی شد.

وی گفت: در بخش نمایشنامه نویسی، رتبه اول، دیپلم افتخار و جایره نقدی این بخش را محمود خسرو پرست نویسنده نمایش وقتی زنجره ها شیهه می کشنداز ارومیه از آن خود کرد.

وی اضافه نمود: علی پیروزنیا کارگردان نمایش وقتی زنجره ها شیهه می کشند از ارومیه هم بهترین کارگردان این جشنواره لقب گرفت.

سی و دومین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی از 22 تا 25 آذر 1399 با توجه به شرایط بیماری کووید 19 به صورت اجرای زنده برای داوری و بدون حضور تماشاگران برگزار گردید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره تئاتر آذربایجانغربی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره تئاتر آذربایجانغربی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید