عاشقانه ای دیگر از علیرضا قربانی ، چرا مرا ببخش اشک خیلی ها را درآورده است (بشنوید)

به گزارش وبلاگ گل یخ، مرا ببخش تازه ترین موزیک ویدئوی علیرضا قربانی به تهیه کنندگی محسن خباز منتشر شد.

عاشقانه ای دیگر از علیرضا قربانی ، چرا مرا ببخش اشک خیلی ها را درآورده است (بشنوید)

به گزارش خبرنگار وبلاگ گل یخ، بعد از تور کنسرت های پیروز علیرضا قربانی در تهران و 6 شهر دیگر، این خواننده ویدئو موزیک تازه خود را منتشر کرد؛ علیرضا قربانی موزیک تازه خود را با عنوان مرا ببخش رونمایی کرد. همراه با این قطعه ویدویو کلیپی به کارگردانی کارگردان وحید امینی و با نقش آفرینی محسن کیایی و سارا توکلی نیز منتشر کرده که این روزها در فضای مجازی دست به دست می چرخد. این قطعه با شعری از حسین غیاثی، آهنگسازی حسام ناصری ساخته شده است.

علیرضا قربانی به تازگی درباره این قطعه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:نسخه های بی کیفیتی از این قطعه پیش از این در شبکه های اجتماعی دست به دست شده بود.بنابراین تصمیم گرفتیم تا نسخه اصلی آن را نهایی و همراه با ویدیو کلیپ آن خدمتتان تقدیم کنیم.امیدواریم این قطعه عاشقانه در این روزهای پرتلاطم کمی آرامش برایتان به ارمغان داشته باشد. یکی از نکات قابل توجه پیام هایی است که علاقمندان به آثار علیرضا قربانی در واکنش به این ویدئو موزیک نوشته اند.یکی از مخاطبان نوشته مرد حسابی اصلن اون چیزی رو که خوندی خودت گوش دادی؟ سلول به سلول مون رو درگیر کرده..... یکی دیگر نوشته صدای شما توان اینو داره منو به جنون برسونه! غم این صدا تا مغز استخوان آدم نفوذ می کنه و هیچ وقت تکراری نمی شه....

از اتفاقات بزرگ موسیقی در بهار و تابستان سال جاری، برگزاری کنسرت قربانی بود، تور کنسرت های این خواننده موسیقی سنتی از 16 اردیبهشت تا 26 تیرماه سال جاری در شهرهای مختلف کشور از جمله گرگان، رشت، تبریز، شیراز، کرمان، سیرجان، جزیره کیش و تهران برگزار گشت و این رویداد پس از 30 اجرا در کاخ موزه سعدآباد تهران به پایان رسید. حالا قربانی خواننده موسیقی ایرانی بعد از برگزاری کنسرت های پیروز با من بخوان در تهران و دیگر شهرهای کشور، آبان سال جاری به کانادا و سپس به اروپا و استرالیا خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "عاشقانه ای دیگر از علیرضا قربانی ، چرا مرا ببخش اشک خیلی ها را درآورده است (بشنوید)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشقانه ای دیگر از علیرضا قربانی ، چرا مرا ببخش اشک خیلی ها را درآورده است (بشنوید)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید