حمله تند کی روش به مصری ها، مشکل تکراری برای سرمربی سابق ایران

به گزارش وبلاگ گل یخ، سرمربی تیم ملی فوتبال مصر از عملکرد این فدراسیون در تنظیم و برگزاری بازی های تدارکاتی مورد احتیاج انتقاد کرد.

حمله تند کی روش به مصری ها، مشکل تکراری برای سرمربی سابق ایران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ گل یخ، به گفته محمد شبانه، روزنامه نگار مصری کارلوس کی روش روز گذشته در جمع اعضای کادرفنی تیم ملی مصر عملکرد مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور را مورد انتقاد قرار داد.

کی روش در این خصوص گفت: فدراسیون به قول خودش عمل نکرد، در حالی که از آنها خواسته بودیم دو بازی تدارکاتی پیش از حضور در جام ملت های آفریقا برای تیم در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: از فدراسیون خواسته بودم در ماه ژانویه دو بازی تدارکاتی داشته باشیم تا آخرین شرایط بازیکنان را پیش از حضور در جام ملت های آفریقا مورد ارزیابی قرار بدهیم اما توان برگزاری دو بازی را در این مقطع ندارند و می گویند جام کشورهای عربی کافی بود و به علت شرایط کرونا نمی توانیم مسابقات دیگری داشته باشیم.کی روش بعلاوه گفت: در جام اعراب 8 لژیونر و بازیکن اصلی ما غایب بودند و ناتوانی فدراسیون در برگزاری دو مسابقه عجیب و غیرقابل قبول است. من باید بتوانم شرایط بازیکنانم را قبل از مسابقات مورد ارزیابی قرار بدهم و این شرایط قابل قبول نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمله تند کی روش به مصری ها، مشکل تکراری برای سرمربی سابق ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند کی روش به مصری ها، مشکل تکراری برای سرمربی سابق ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید