حضور طباطبایی در جلسه آنلاین با رئیس فدراسیون جهانی کاراته

به گزارش وبلاگ گل یخ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، چهارمین جلسه آنلاین فدراسیون آسیا و اقیانوسیه با حضور اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته امروز به صورت وبینار برگزار گردید. در این جلسه اسپینوز در مورد شرایط برگزاری مسابقات المپیک و عدم حضور تماشاچی نکاتی را متذکر شد و گفت: تمامی اخبار مهم مربوط به المپیک به وسیله سایت فدراسیون جهانی اطلاع رسانی خواهد شد.

حضور طباطبایی در جلسه آنلاین با رئیس فدراسیون جهانی کاراته

اسپینوز در ادامه در مورد کسب سهمیه المپیک در لیگ دنیای لیسبون نکاتی را یادآور شد و با اشاره به برگزاری بازی های دنیای (ورد گیمز) در سال 2022 مطرح نمود: طی روزهای آینده علاوه بر انتشار پیش نویس تقویم ورزشی سال 2022، نحوه گزینش جهت حضور در رقابت های ورد گیمز 2022 نیز اعلام خواهد شد.

در این نشست همچنین رئیس فدراسیون آسیا که ریاست کاراته امارات را نیز به عهده دارد با تشریح نحوه برگزاری رقابت های قهرمانی دنیا در سال 2021، گزارشی در مورد اقدامات اجرا شده برای برگزاری این رقابتها، ارائه نمود.

در ادامه رئیس فدراسیون دنیای اعلام نمود با توجه به مذاکرات اجرا شده با مقامات ورزش فرانسه، برگزاری آخرین مرحله مسابقات گزینشی که قرار است به میزبانی پاریس برگزار گردد، قطعی خواهد بود.

طباطبایی نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های اجرا شده فدراسیون کاراته کشورمان و همچنین برنامه های آینده این فدراسیون ارائه نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور طباطبایی در جلسه آنلاین با رئیس فدراسیون جهانی کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور طباطبایی در جلسه آنلاین با رئیس فدراسیون جهانی کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید