جدال ورزشکاران حرفه ای با کرونا چگونه است؟

به گزارش وبلاگ گل یخ، ورزشکار حرفه ای در ایام شیوع ویروس کرونا می تواند فعالیت های خود را تعطیل کند؟ اساسا ورزشکاران حرفه ای جهان در شرایط اپیدمی کووید19 چگونه عمل می نمایند؟

جدال ورزشکاران حرفه ای با کرونا چگونه است؟

به گزارش وبلاگ گل یخ، تغییرات ناگهانی در جهان و اپیدمی کووید 19 موقعیتی است که همه انسان ها را تحت تاثیر جدی قرار داده و به طبع آن ورزشکاران حرفه ای با چالش های جدیدی روبرو شده اند که احتیاج است در بحث سلامت روان به پایش خودگویی های درونی، افکار، احساسات و عملکرد خود بپردازند، بنابراین به نظر می رسد که احتیاج به آموزش در حوزه پایش و ارزیابی خود امری مهم است.

در این بین جامعه ورزش و ورزشکاران از شرایطی که کرونا برای تمامی آحاد مردم به وجود آورده مستثنی نیستند و حتی شرایط برای ورزشکاران حرفه ای به گونه ای است که چالش های جدی تری برای آن ها نسبت به سایر اقشار جامعه ایجاد شده است.

تمامی ورزشکاران حرفه ای همانند سایر مردم درگیر مقابله با ویروس کرونا هستند و تنها عامل تفاوت، نوع عملکرد و نحوه مقابله با ویروس است که می تواند زمینه ساز فعالیت مطلوب، مستمر و اثرگذار شده و شرایط را برای ادامه فعالیت علی رغم شیوع ویروس کرونا فراهم کند. مسئله بسیار مهم در رابطه با ورزشکاران حرفه ای این است که در شرایط اپیدمی ویروس کرونا، چگونه عمل می نمایند؟ موضوع مهم دیگر این که آیا ورزشکار حرفه ای که با مقوله ای به نام تعطیلی روبرو است می تواند مدت طولانی ورزش را کنار بگذارد؟

برای پاسخ به این پرسش ها می توانید اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جدال ورزشکاران حرفه ای با کرونا چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال ورزشکاران حرفه ای با کرونا چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید