ثبت حدود 13میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی سمنان

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرنگاران/سمنان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از تردد نزدیک به 13میلیون وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی حوزه استحفاظی استان سمنان اطلاع داد.

ثبت حدود 13میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی سمنان

احسان منصور کیایی در جمع وبلاگ گل یخ از تردد 12 میلیون و 895 هزار وسیله نقلیه در فاصله بیست پنجم اسفندماه 1400 تا 15 فرودین 1401 در حوزه استحفاظی استان سمنان اطلاع داد و اظهار کرد: از 25 اسفندماه که شروع رسمی طرح نوروزی بوده تا خاتمه طرح حدود 13 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان به ثبت رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی بعلاوه اظهار داشت: بر اساس اطلاعات آماری دستگاه های تردد شمار و با توجه به ممنوعیت تردد خوردوهای سنگین اعم از کامیون و تریلی در روزهای 12 و 13 فروردین سهم خودروهای سنگین کمتر از 8.5 درصد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت 28 هزار و 480 مورد تخلف به وسیله سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور استان اطلاع داد و گفت: این تخلفات به پلیس راهور ناجا ارسال شده است.

منصور کیایی در خاتمه یادآور شد: هموطنان می توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاع رسانی 141، اپلیکیشن تلفن همراه 141 به اطلاعات و اخبار ترافیکی، تصاویر لحظه ای دوربین های نظارت جاده ای، شرایط تردد و هواشناسی محورهای مواصلاتی دسترسی یابند تا با اطلاع از شرایط ترافیکی جهت، سفری ایمن پیش رو داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت حدود 13میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت حدود 13میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید