بازی خوبی برابر ماشین سازی انجام دادیم

به گزارش وبلاگ گل یخ، جواد نکونام عصر امروز بعداز برتری تیمش برابر ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: بازی سختی بود ولی توانستیم تیم خوب ماشین سازی تبریز را شکست دهیم.

بازی خوبی برابر ماشین سازی انجام دادیم

نکونام با بیان اینکه امروز زمین و هوای سرد شرایط سختی را برای ما ایجاد کرده بود، اضافه نمود: کیفیت فنی تیم ما را این شرایط پایین آورده بود ولی می دانستیم که راهی نداریم، جز بردن ماشین سازی.

سرمربی فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه می دانستیم ماشین سازی مقابل تیم های بزرگ خوب بازی کرده اضافه نمود: حتی در باخت هم حریفان را با سختی روبرو کرده است ولی امروز بهتر بودیم و می توانستیم بیشتر از یک گل به حریف بزنیم. ما امروز خیلی بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم و می توانستیم گل های دوم و سوم را بزنیم.

نکونام با تاکید بر اینکه به ماشین سازی تبریک می گویم چراکه آنها تیم با کیفیتی هستند، گفت: ما لیاقت این سه امتیاز را داشتیم ولی تیم ما امروز تیم برتر میدان بود. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص برنامه های آینده تیم فولاد نیز اضافه نمود: تیم ما فرایند رو به رشدی دارد با توجه به تغییراتی که امسال داشتیم و نفرات جدیدی که اضافه شده اند این شرایط وجود دارد که همه بازیکنان شانس بازی کردن دارند. تیم ما امروز با وجودی که دو سه بازیکن خود را در اختیار نداشت، خوب و پیروز بود. در بازی های گذشته هم مقابل مس رفسنجان سه امتیاز را با اشتباه داوری عوض کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی خوبی برابر ماشین سازی انجام دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی خوبی برابر ماشین سازی انجام دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید