الهامی: تقابل با مس رفسنجان بسیار سخت، پرفشار و تاکتیکی است

به گزارش وبلاگ گل یخ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران معتقد است ملاقات تیمش مقابل مس رفسنجان تقابلی بسیار سخت، پرفشار و تاکتیکی خواهد بود.

الهامی: تقابل با مس رفسنجان بسیار سخت، پرفشار و تاکتیکی است

به گزارش وبلاگ گل یخ، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل مس رفسنجان که قرار است از سری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 به میزبانی کرمانی ها برگزار گردد، اظهار کرد: بازی فردا (آدینه) بسیار سخت، پرفشار و تاکتیکی خواهد بود چراکه دو تیم شناخت کافی نسبت به یکدیگر دارند و بر مسائل یکدیگر واقف هستند.

وی ادامه داد: هر دو تیم می دانند که از ملاقات فردا چه می خواهند و هر تیمی از لحظات مسابقه به برترین شکل ممکن استفاده کند برنده خواهد شد و تمرکز لازم و مدیریت مسابقه اصل اول تقابل مقابل مس رفسنجان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه تیم فوتبال مس رفسنجان از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است، اظهار کرد: در ملاقات فردا بازیکنان ما با شجاعت به میدان خواهند رفت و امیدوار هستیم بتوانیم به امتیاز مسابقه را به دست آوریم.

الهامی بعلاوه در رابطه با مصدومان و محرومان تیم فوتبال نساجی مازندران در ملاقات مقابل مس رفسنجان بیان، کرد: دو، سه نفر از بازیکنان تیم ما مصدوم هستند اما در رابطه با اینکه آیا به بازی فردا می رسند یا خیر هنوز این مساله تعیین نیست و باید منتظر بمانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "الهامی: تقابل با مس رفسنجان بسیار سخت، پرفشار و تاکتیکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: تقابل با مس رفسنجان بسیار سخت، پرفشار و تاکتیکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید