اعلام آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با دانشگاه های دولتی در برگزاری امتحانات انتها ترم

به گزارش وبلاگ گل یخ، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه آمادگی دارد تا در صورت درخواست دانشگاه های سراسر کشور، مجری برگزاری امتحانات سرانجام ترم آنها باشد.

اعلام آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با دانشگاه های دولتی در برگزاری امتحانات انتها ترم

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ گل یخ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد از زمان شیوع ویروس کرونا، در کوشش بوده تا این تهدید را به فرصت تبدیل کند. در این راستا با کوشش تمامی مجموعه دانشگاه زیرساخت های لازم فراهم شد و کلاس های دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی به نحو احسن به صورت مجازی و آنلاین برگزار گردید.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا و گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در بیش از 400 واحد دانشگاهی در کل کشور به خاطر حفظ سلامت دانشجویان مقرر شد، در شهرهایی که شرایط قرمز دارند، اصل بر این باشد که امتحان حضوری برگزار نگردد. البته شرایط شهرهای مختلف در کشور متفاوت است، از اینرو در شهرهایی که بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، شرایط عادی و سفید است، امتحانات به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد.

حیدری اضافه کرد: امتحانات نیمسال دوم در چهار هفته از تاریخ 24 خرداد تا 19 تیر برگزار می گردد. همچنین به منظور جلوگیری از تراکم دانشجویان، امتحانات در واحدهای دانشگاهی روزانه در چهار نوبت برگزار خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه در سراسر کشور، از ظرفیت بالایی برخوردار است،اعلام نمود: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تردد دانشجویان و عدم استفاده از خوابگاه، مقرر شده تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بدون احتیاج به مراجعه به واحد محل تحصیل برای امتحان خاتمه ترم نیمسال جاری، در واحد محل سکونت خود امتحان دهند.

وی در ادامه توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد این ظرفیت خود را در اختیار تمامی دانشگاه های کشور قرار دهد تا دانشگاه هایی که امکان برگزاری امتحانات به صورت حضوری را نداشته و دانشجویان آنها احتیاج به خوابگاه دارند، از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استفاده نموده و به درخواست دانشجویان امتحانات را در واحدهای محل سکونت دانشجویان خود برگزار نمایند. واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهایی که بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، سفید اعلام شده، می توانند امتحانات دانشگاه های دولتی را برگزار نمایند.

حیدری تأکید کرد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تنها برگزارنماینده امتحانات دانشگاه های دولتی خواهند بود و سؤال و زمان امتحان از طرف این دانشگاه ها مشخص می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "اعلام آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با دانشگاه های دولتی در برگزاری امتحانات انتها ترم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با دانشگاه های دولتی در برگزاری امتحانات انتها ترم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید