آینده را باهم سهیم می شویم

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرنگارانی امروز نتیجه کوشش یک یک افرادی است که تا به امروز در کنار آن بوده اند و بخشی از این جهت موفقیت و رشد را با خبرنگاران طی کردند. امروز مفتخریم اعلام کنیم شرکت سفرهای خبرنگاران در ششمین سال فعالیتش با همراهی بیش از پیش سهامداران و موافقت مجمع عمومی گروه خبرنگاران، قصد تخصیص 8 درصد از سهام این شرکت را به تمامی پرسنل خود دارد.

آینده را باهم سهیم می شویم

وبلاگ گل یخ در سال های گذشته توانست با تکیه بر سرمایه های انسانی توانمند و به پشتوانه سرمایه گذارانی متعهد و پشتیبان، بستری پویا را برای خلق ارزش در زمینه گردشگری ساخته و به سوی خلق تجربه شایسته سفر برای هموطنان حرکت کند. تخصیص سهام تشویقی با هدف سهیم شدن بیش از پیش همکارانمان در دست آوردهای وبلاگ گل یخ است؛ همکارانی که تا این نقطه از جهت و از این پس با وبلاگ گل یخ همراه خواهد شد و در جهت خلق ارزش برای خود و سازمان قدم برمی دارند. این قدمی در راستای شکل دهی و تقویت رابطه ای از جنس مشارکت متعهدانه با همراهان ما در جهت پر پیچ و خم رشد کسب و کار است. امید داریم همانند گذشته، ثمره این مشارکت خلق ارزشی بزرگتر از خودمان باشد و طرح مالکیت پرسنل در فضای نوآوری کشور به یک فرهنگ بدل گردد.

تمامی همکاران وبلاگ گل یخیی تا انتها سال 99 با امضای قرارداد مربوطه صاحب سهام تشویقی وبلاگ گل یخ شده و به عنوان پرسنل مالک وبلاگ گل یخ شناخته می شوند. از سویی دیگر علاوه بر همکاران کنونی وبلاگ گل یخ، سهام تشویقی این شرکت به تمامی همکاران جدیدی که در واحد های مختلف جذب می شوند نیز اختصاص داده خواهد شد.

منبع: علی بابا

به "آینده را باهم سهیم می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده را باهم سهیم می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید