فیلم نو کارگردان اَنگل بازیگر گرفت

به گزارش وبلاگ گل یخ، استیون ین در فیلم علمی ـ تخیلی بونگ جون هو ـ کارگردان مطرح کُره ای ـ همبازی رابرت پتینسون شده است.

فیلم نو کارگردان اَنگل بازیگر گرفت

به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، استیون ین بازیگر فیلم برنده اسکار میناری برای بازی در کنار رابرت پتینسون در فیلم بعدی بونگ جون هو انتخاب شده، پروژه ای علمی ـ تخیلی از کمپانی برادران وارنر که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است.

استیون ین بازیگ کره ای ـ آمریکایی پیش از این در سال 2017 و در فیلم درام Okja با بونگ جون هو همکاری نموده بود.

تونی کولت و مارک روفالو به همراه نائومی آکی از دیگر بازیگران این پروژه نو سینمایی هستند که بر اساس رمان Mickey7 نوشته ادوارد اشتون ساخته خواهد شد.

رمان Mickey7 در ماه فوریه به وسیله انتشارات سنت مارتین زیرمجموعه مک میلان منتشر شد و در حالی که قرار است این فیلم نو برگرفته از این رمان باشد، بعضی منابع اعلام نموده اند با توجه به تجربیات گذشته بونگ جون هو در اقتباس ها، نسخه سینمایی ممکن است در نهایت با رمان متفاوت باشد.

این رمان روایتگر داستان Mickey7 یک کارمند یک بار مصرف در یک سفر انسانی است که برای استعمار دنیای یخی نیفلهایم فرستاده شده است. هر زمان که مأموریتی بسیار خطرناک ـ حتی انتحاری ـ وجود دارد، خدمه به میکی روی می آورند. پس از هر مرگ، یک بدن نو با حافظه دست نخورده بازسازی می گردد. پس از شش مرگ، Mickey7 شرایط قرارداد خود را درمی یابد و متوجه می گردد چرا این تنها موقعیت استعماری بود که هیچکس حاضر به تصدی آن نبوده است.

این اولین پروژه کارگردان کره ای پس از فیلم پیروز اَنگل در سال 2019 بود که توانست به یک پدیده فرهنگی دنیای تبدیل گردد و رکورد های گیشه را در سراسر دنیا را بشکند. اَنگل پس از کسب نخل طلای برترین فیلم جشنواره کن، شبی تاریخی در نود و دومین دوره جوایز اسکار رقم زد و اولین فیلم غیرانگلیسی زبانی نام گرفت که جایزه اسکار برترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه اصلی را به خانه برد.

بونگ جون هو کارگردانی، نگارش فیلمنامه و تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و کمپانی Blan B متعلق به برد پیت نیز یکی از تهیه کنندگان این پروژه سینمایی است.

منبع: فرارو

به "فیلم نو کارگردان اَنگل بازیگر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم نو کارگردان اَنگل بازیگر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید