آغاز فرایند صدور اسناد اراضی کشاورزی در پیشوا، لزوم همکاری دهیاران و کشاورزان برای اجرای پیروز طرح

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرگزاری خبرنگاران- فرماندار شهرستان پیشوا از آغاز فرایند صدور اسناد اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

آغاز فرایند صدور اسناد اراضی کشاورزی در پیشوا، لزوم همکاری دهیاران و کشاورزان برای اجرای پیروز طرح

به گزارش خبرگزاری وبلاگ گل یخ از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرایی نمودن قانون کاداستر کشور و بعد از اجرای پیروز طرح تثبیت اراضی ملی، کاداستر کشاورزی و سند دار نمودن اراضی کشاورزی در اولویت سازمان ثبت اسناد و املاک قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس تفاهمنامه ای بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جهاد کشاورزی منعقد و تنظیم شده و در استان تهران شهرستان پیشوا بدین منظور انتخاب شده است.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد: هم اکنون این طرح در چهار روستای طارند پایین، طارند بالا، شوران و شوش آباد اجرا و شرکت مربوطه در حال جمع آوری مدارک و مستندات مالکیت متقاضیان است.

تاجیک نوری افزود: سپس این مدارک و مستندات برای تایید نهایی تحویل امور اراضی شهرستان می گردد و در صورت محرز شدن مدارک و مالکیت متقاضیان، برای صدور سند مالکیت به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان تحویل می گردد.

وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر این گام موثر برداشته شده و در سال آینده تمامی اراضی کشاورزی شهرستان مشمول این طرح خواهد شد.

فرماندار شهرستان پیشوا در خاتمه تاکید کرد: لازم است دهیاران و کشاورزان عزیز در راستای اجرای طرح همکاری لازم را به عمل آورند تا هر چه سریع تر اسناد مالکیت صادر و تحویل کشاورزان شده و این قشر زحمتکش از مزایای آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "آغاز فرایند صدور اسناد اراضی کشاورزی در پیشوا، لزوم همکاری دهیاران و کشاورزان برای اجرای پیروز طرح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فرایند صدور اسناد اراضی کشاورزی در پیشوا، لزوم همکاری دهیاران و کشاورزان برای اجرای پیروز طرح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید