تئاتر

برگزاری آیین پایانی رالی های حرم تا حرم و تهران ابیانه

در 22 فروردین مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان رالی های حرم تا حرم و تهران-ابیانه، در سالن آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اجرا می گردد.

15 اسفند 1400

معرفی هتل 3 ستاره مرکیور ام الکساندرپلاتز در برلین

هتل مرکیور ام الکساندرپلاتز برلین | Mercure Hotel Berlin am Alexanderplatzاگر در پی دسترسی راحت به جاذبه های شهر برلین هستید، هتل مرکیور ام الکساندرپلاتز برلین Mercure Hotel Berlin am Alexanderplatz گزینه مناسبی برای اقامت می باشد. این هتل 3 ستاره در محله میت Mitte واقع شده و به موزه ها،...

13 اسفند 1400

اعلام نتیجه ارزیابی مرحله دوم آثار تازه دیگرگونه های اجرایی جشنواره تئاتر فجر

تهران (پانا) - آثار راه یافته به مرحله سوم آثار تازه بخش دیگرگونه های اجرایی چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.

14 دی 1400

اکازیون به کارگردانی حماسه پارسا کلید خورد

سریال اکازیون به کارگردانی حماسه پارسا در حالی در چابهار کلید خورد که در آن تعدادی از بچه ها کار هم حضور دارند.

7 آبان 1400

بازار بزرگ تهران از دوشنبه تعطیل است ، فقط گروه یک فعال خواهد بود

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، از 25 تا 30 مرداد ماه ادارات، بانک ها و مشاغل تعطیل خواهند بود و بازار بزرگ تهران هم مشمول این تعطیلی است.

27 مرداد 1400

تنها گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت دارند

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: با توجه به شروع موج پنجم شیوع کرونا، تنها گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت داشته و فعالیت گروه های شغلی 2، 3و 4 ممنوع خواهد بود.

4 مرداد 1400

نسیم ادبی: چرا از فضای مجازی استفاده نکنیم؟!

نسیم ادبی که با اجرای تئاتر آنلاین کاملا موافق است، می گوید: وقتی همه چیز زندگی ما به صفحات مجازی منتقل شده، چرا از این فضا برای اجرای تئاتر استفاده نکنیم.

28 خرداد 1400

اعلام برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر تجربی مختص خبرنگاران

برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر تجربی مختص معرفی شدند.

2 فروردین 1400

اجرای یک برنامه سینمایی توسط جهانگیر الماسی

مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ تاکید نمود که در صورت برگزاری جشنواره های فجر، رادیو همچون سال های گذشته جشنواره های فجر را پوشش خواهد داد.

27 بهمن 1399

خبرنگاران برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره تئاتر آذربایجانغربی معرفی شدند

ارومیه- خبرنگاران- برگزیدگان بخش های مختلف سی و دومین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی معرفی شده و با تجلیل از آنان، پرونده این دوره از جشنواره بسته شد.

1 بهمن 1399

درگیری پلیس با معترضان در آلبانی، 37 نفر بازداشت شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اِی بی سی نیوز، پلیس آلبانی امروز یکشنبه با معترضانی که قصد ممانعت از تخریب ساختمان تئاتر ملی پایتخت را داشتند درگیر شد که در نتیجه آن 37 نفر بازداشت شدند.

20 شهریور 1399