یک مطالعه تازه از رفتار مودبانه تر مسافران آمریکایی نسبت به مسافران کانادایی خبر می دهد

به گزارش وبلاگ گل یخ، مردم کانادا از نظر ادب و نزاکت در جهان معروفیت دارند. اگرچه این کلیشه تا حد زیادی بی اساس است، اما مزایای خودش را هم دارد، از جمله اینکه گردشگران کانادایی در کشورهای سراسر جهان با رفتار خوبی روبرو می شوند. به همین علت است که بیشتر آمریکایی ها در هنگام تعطیلات و سفر به بعضی نقاط وانمود می نمایند که ملیت کانادایی دارند.

یک مطالعه تازه از رفتار مودبانه تر مسافران آمریکایی نسبت به مسافران کانادایی خبر می دهد

با این حال، یک مطالعه نو که به وسیله شرکت مسافرتی بین المللی Expedia صورت گرفته در خصوص این فرضیات تردید ایجاد می نماید. طبق گزارش تازه منتشر شده این شرکت در سال 2019 تحت اسم Airplane and Hotel Etiquette Study، مسافران آمریکایی در واقع به طور کلی رفتارهای بهتری نسبت به همتایان کانادایی خود دارند.

یک گزارش مطبوعاتی چنین خاطرنشان کرد:ممکن است تعجب برانگیز باشد، اما نتایج تحقیقات نشان داده که آمریکایی ها جزو مهربان ترین و محترم ترین مسافران در دنیا هستند که غالبا حتی از مسافران کانادایی هم در این زمینه پیشی می گیرند. در حقیقت، آمریکایی ها از لحاظ عملنمودهای رفتاری یا مهربانی نسبت به دیگر مسافران، بالاتر از میانگین دنیای قرار دارند.

بر اساس این مطالعه، در ادامه چندین مثال آورده شده است:

  • آمریکایی ها (42 درصد) بیشتر تمایل دارند که جایگاه خود را تغییر دهند (در مقابل 33 درصد از کانادایی ها) تا فرد دیگری هم بتواند کنار آنها بنشیند.
  • تقریبا نیمی از آمریکایی ها ابراز نموده اند که به دیگر مسافران یاری نموده اند تا چمدان خود را به قسمت بار بالای سر ببرند (48 درصد در مقابل 41 درصد دنیای) و 41 درصد معتقدند که باید همواره به مسافرانی که بار سنگین حمل می کنند یاری کرد.
  • 21 درصد از آمریکایی ها به سرگرم کردن بچه ها دیگر مسافران پرداخته اند که این اندازه در خصوص کانادایی ها 14 درصد بوده است.
  • تقریبا 90 درصد آمریکایی ها برای آنکه موجب آزار دیگر مسافران نشوند پیش از سوار شدن به هواپیما، از نوشیدنی های الکلی استفاده نمی کنند.
  • علاوه بر این، در حالی که محدود شدن به یک جایگاه در هواپیما برای بعضی از مسافران ناراحت کننده و کلافه کننده است، ولی مسافران آمریکایی نهایت کوشش خود را می کنند که برای بقیه مسافران و خدمه پرواز مزاحمت ایجاد نکنند و ترجیح می دهند که آرامش خود را حفظ کنند.

ظاهرا اینطور به نظر می رسد که آمریکایی ها، حداقل در یک زمینه بر کانادایی ها فزونی داشته اند. مسافران کانادایی باید بر روی رفتارشان کار کنند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "یک مطالعه تازه از رفتار مودبانه تر مسافران آمریکایی نسبت به مسافران کانادایی خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مطالعه تازه از رفتار مودبانه تر مسافران آمریکایی نسبت به مسافران کانادایی خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید