کشف 417 کیلو حشیش با همکاری پلیس دو استان

به گزارش وبلاگ گل یخ، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 417 کیلوگرم ماده مخدر حشیش با کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه و همکاری پلیس سمنان اطلاع داد.

کشف 417 کیلو حشیش با همکاری پلیس دو استان

به گزارش وبلاگ گل یخ به نقل از ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان اضافه نمود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی پیروز به شناسایی یک دستگاه کامیون که قصد انتقال مقدار زیادی حشیش از استان های شرقی به تهران را داشت، آگاه شدند.

وی اضافه نمود: پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه پس از شناسایی دقیق راستا حرکتی کامیون در محور سمنان، موضوع را به اطلاع همکاران خود در این استان رسانده و آنها نیز پیروز به توقیف خودرو در ابتدای شهر سمنان شدند.

سردار جاویدان، توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان در بازرسی های اجرا شده پیروز به کشف 417 کیلوگرم ماده مخدر حشیش که به صورت حرفه ای در کامیون جاساز شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه نمود: در این راستا 2 قاچاقچی دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شده و کامیون حامل مواد مخدر نیز به پارکینگ منتقل شد.

وی در سرانجام با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از شهروندان خواست هرگونه اطلاع در مورد فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را به وسیله سامانه 128 گزارش نمایند.

طبق اعلام مسئولان انتظامی استان کرمانشاه کشفیات موادمخدر در امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 3 درصد رشد داشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کشف 417 کیلو حشیش با همکاری پلیس دو استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 417 کیلو حشیش با همکاری پلیس دو استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید