واکنش مدیر شبکه4 به منتقدان زندگی پس از زندگی

به گزارش وبلاگ گل یخ، مدیر شبکه چهار سیما ضمن تجلیل از عوامل برنامه های رمضانی این شبکه به بعضی نقدها نسبت به برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی پاسخ داد.

واکنش مدیر شبکه4 به منتقدان زندگی پس از زندگی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ گل یخ، نشست تجلیل از برنامه سازان شبکه چهار سیما ویژه رمضان و نوروز 1401 امروز با حضور جمعی از مدیرگروه ها و برنامه سازان شامل محمدامین نوروزی، ساعد باقری، عباس موزون، محمد جباری، امیر قمیشی، مرتضی روحانی، جواد رضایی و… از جمله حاضران در این نشست بودند.

مسعود معینی پور مدیر شبکه در ابتدا درباره ماموریت شبکه مطرح کرد: کار رسانه حل مسأله نیست به خصوص شبکه چهار که چنین ماموریتی ندارد.

وی اضافه نمود: کار ما شناخت مسأله و جریان سازی برای مسایلی است که باید در جامعه جاری و ساری باشد و کار حل مسأله برای حوزه و دانشگاه است.

مدیر شبکه چهار درباره بعضی نقدها از برنامه ها گفت: نسبت به برنامه زندگی پس از زندگی و مجری برنامه عباس موزون سال گذشته هم نظراتی مطرح شد که سال جاری این نظرات بیشتر بود. منتقدان اگر مباحث سال قبل را می دیدند و خود برنامه را دنبال می کردند متوجه می شدند 99 درصد اشکالات و شبهات، بعضی به وسیله مجری و بعضی هم به وسیله کارشناسان، پاسخ داده شده است.

معینی پور در بخش دیگر مطرح کرد: اگر کرسی معادباوری و تقویت ایمان دینی یا کرسی دین پژوهی در برنامه هایی همانند سوره یا زاویه یا چرخ شکل می گیرد ما متولی پاسخ به مسایل مطرح شده نیستیم. حرکتی که در شبکه چهار استارت زده می گردد گاهی در حوزه و دانشگاه پیگیری می گردد و گاهی با موضع منفعلانه ای صرفاً خود را مخاطب شبکه می دانستند.

وی اضافه نمود: مسأله پس از مرگ، اما موضوع زندگی پس از زندگی بود و چرا حوزه و دانشگاه این موضوع را پیگیری نمی نمایند؟ چرا 15 روز بعد از برنامه، همه پیگیری ها تمام می گردد؟

مدیر شبکه چهار سیما در ادامه درباره دیگر برنامه ها اظهار کرد: در سوره بیش از صد مسأله مهم در حوزه دین پژوهی مطرح شده است، مسایلی که در حوزه و دانشگاه یکی دو سخنرانی خوب از آن ها وجود ندارد، اما پی آن ها گرفته نشده است.

وی بعلاوه توضیح داد: بیش از هزار مسأله در برنامه چرخ مطرح شده است، اما تا وقتی خود چرخ به اهدای جایزه علم و فناوری اقدام نکرد، خیلی از مسیولان و خیلی از مسایل که مطرح کردیم به آن ها توجه نشد حتی حواسشان نبود خیلی از این چهره ها حتی در حال مهاجرت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش مدیر شبکه4 به منتقدان زندگی پس از زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیر شبکه4 به منتقدان زندگی پس از زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید