هتل ترانسیلوانیا 4؛ جابه جایی غافلگیرکنندۀ هیولاها و آدم ها

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرنگاران- این چهارمین و احتمالا آخرین قسمت انیمیشن هتل ترانسیلوانیاست و بر خلاف قسمت سوم که خیلی پیروز نبود، به نظر می رسد که این قسمت دوباره پیروزیت غافلگیر کننده ای خواهد داشت.

هتل ترانسیلوانیا 4؛ جابه جایی غافلگیرکنندۀ هیولاها و آدم ها

به گزارش وبلاگ گل یخ؛ داستان در این قسمت یک جور هایی برعکس می گردد؛ جانی تصمیم گرفته که تبدیل به هیولا بگردد، چون دراک به او گفته که ادارۀ هتل فقط به هیولا ها سپرده خواهد شد. فن هلسینگ سلاحی لیزری دارد که می تواند آدم ها را به هیولا و هیولا ها را به آدم تبدیل کند. موقع استفاده از سلاح اشتباهی پیش می آید و همۀ هیولا ها از جمله خود دراک به انسان تبدیل می شوند و حالا تنها کسی که هیولاست جانی است. حالا جانی و دراک باید برای برگشتن به وضع اولشان به یک سفر ماجراجویانه بروند و مواظب باشند که ماویس از اتفاقاتی که در این راستا می افتد باخبر نگردد.

این فیلم واقعا مفرح و بامزه از کار درآمده و بخصوص بچه ها حتما عاشقش خواهند شد. بیشتر جوک های فیلم برای همۀ مخاطبان در هر سن و سالی که باشند خنده دار هستند و با اینکه بیشتر قسمت های فیلم بیرون از هتل می گذرد، اما صحنه های بامزۀ داخل هتل هم کم نیستند. لحظه های شیرین زیادی بین جانی و دراک اتفاق می افتد که هواداران همیشگی هتل ترانسیلوانیا حتما از آن ها لذت خواهند برد. همکاری صمیمانه و نزدیک جانی و دراک سرانجام خاطره انگیز و خوبی برای این مجموعه انیمیشن رقم خواهد زد.

مضمون این فیلم اهمیت دادن به شخصیت خود و ارزش قائل شدن برای چیز هایی است که در خودمان داریم؛ و اینکه باید دیگران را آنطوری که هستند بپذیریم و به ویژگی های آن ها احترام بگذاریم. همۀ این درس ها در قالبی شاد و شوخ طبعانه ارائه شده اند و البته لحظات گرم و احساس برانگیز زیادی هم در فیلم هست.

جلوۀ بصری فیلم بسیار عالی است و این در کنار داستان جذابی که اتفاق می افتد، قسمت چهارم هتل ترانسیلوانیا را به یکی از برترین قسمت های این مجموعه تبدیل می نماید. مدت زمان 90 دقیقه ای فیلم هم کاملا مناسب است و هیچ چیز زائدی در آن وجود ندارد؛ به همین دلیل از اول تا آخر فیلم پرکشش است و جاذبۀ آن افت نمی نماید.

نکتۀ منفی ای که می گردد در خصوص این قسمت گفت این است که ماجرا ها تا حدی قابل پیش بینی هستند و حتی با تماشا تریلر های فیلم می شد حدس زد که قرار است چه اتفاقاتی بیافتد و کار چطور پیش برود. البته این احتمالا برای بچه ها خیلی مهم نیست و فقط برای پدر و مادر ها تا مقدار ای جذابیت فیلم را کم می نماید.

مشکل دیگر هم این است که تغییرات مهمی در گروه صداپیشه ها رخ داده و آدام سندلر که به جای نقش دراک صحبت می کرد جای خودش را به برایان هال داده. اگرچه هال خیلی خوب کارش را انجام داده، اما به هر حال برخی جا ها جای خالی سندلر احساس می گردد.

در مجموع، این قسمت از انیمیشن هتل ترانسیلوانیا کاملا لذت بخش و غافلگیرکننده است و می گردد گفت بعد از قسمت اول، برترین قسمت مجموعه است که تماشای آن برای همۀ اعضای خانواده مفرح و لذتبخش خواهد بود.

  • کارگردانان: درک دریمون (Derek Drymon)، جنیفر کلوسکا (Jennifer Kluska).
  • نویسندگان فیلمنامه: آموس ورنون (Amos Vernon)، گندی تارتاکوفسکی (Genndy Tartakovsky).
  • صداپیشگان: اندی سامبرگ (Andy Samberg)، سلنا گومز (Selena Gomez)، برایان هال (Brian Hull).
منبع: mamasgeeky.comمنبع: فرارو

به "هتل ترانسیلوانیا 4؛ جابه جایی غافلگیرکنندۀ هیولاها و آدم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ترانسیلوانیا 4؛ جابه جایی غافلگیرکنندۀ هیولاها و آدم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید