نقش دانشگاه آزاد اسلامی در رشد مالی کشور معین کننده است

به گزارش وبلاگ گل یخ، بخشدار شهر فولادشهر با تأکید بر ارتباط دانشگاه و دستگاه های اجرایی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با همکاری دستگاه های اجرایی تأثیری مشخص کننده در رشد مالی کشور داشته باشد.

نقش دانشگاه آزاد اسلامی در رشد مالی کشور معین کننده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ گل یخ از لنجان، مهدی عبایی صبح امروز در نشست صمیمانه با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان اظهار کرد: دانشگاه محل تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر است و چنانچه این نیروی انسانی متخصص، دانش و مهارت خود را در عرصه فراوری، صنعت و جهانگردی به کار ببرد، پیشرفت حاصل خواهد شد.

وی با توجه به وظیفه عمده دستگاه های اجرایی تأکید کرد: با توجه به اینکه امروزه فاصله قابل توجهی بین توانایی های علمی کشور با نیازهای بخش صنعت وجود دارد، ضروریست این شکاف با تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی و مراکز علمی و دانشگاهی پرگردد.

بخشدار شهر فولادشهر با تأکید بر فراوری دانش و کاربردی بودن سرانجام نامه ها و رساله های دانشجویی توضیح داد: اگر دانشگاه در یک زمینه علمی کاری انجام دهد که آن علم به صورت کاربردی در خدمت جامعه قرار گیرد و گرهی از مسئله ای باز کند، آن وقت می توانیم بگوییم دانش فراوری نموده ایم.

عبایی ظرفیت عالی شهر فولادشهر در راستای توسعه جهانگردی را یادآور شد و اعلام کرد: شهر فولادشهر با شاخص های منظری شهر، سرزندگی فرهنگی، هنر و صنایع دستی توانمندی بسیاری درزمینهٔ توسعه جهانگردی شهری دارد؛ بنابراین ضروریست مسئولان و مدیران شهری با بهره گیری از توانمندی های نخبگان، استادان متخصص و مدیران متفکر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان از این توانمندی در راستای جذب جهانگرد و توسعه جهانگردی شهری استفاده نمایند.

توسعه جهانگردی یکی از راه های مطمئن برای رسیدن به شهر خلاق است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان هم با بیان اهمیت و صندلی تحقیق و پژوهش در کشور اعلام کرد: یکی از مهم ترین مأموریت های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فراوری علم و گسترش آن در جامعه و زندگی مردم است به همین دلیل باید به صندلی تحقیق و پژوهش در کشور بیش ازپیش توجه گردد تا با استفاده از علم، بتوانیم ثروت و اشتغال فراوری کنیم.

سیدمسعود داودی با تأکید بر توسعه جهانگردی اظهار کرد: توسعه جهانگردی یکی از راه های مطمئن برای رسیدن به شهر خلاق است و ایجاد شهرهای خلاق خود سبب توسعه جهانگردی خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با توجه به ظرفیت بالای شهرستان لنجان در زمینهٔ جهانگردی توضیح داد: شهرستان لنجان و به ویژه شهر فولادشهر به عنوان پایلوت در زمینه های مختلف هنری، صنایع دستی و ظرفیت های غنی میراث فرهنگی که منحصربه فرد است و وجود این هنرهای زیبا و برندشدن این صنایع در سطح جهانی با پیوستن به شبکه شهرهای خلاق، زمینه ساز شناخت بیشتر این هنرها و درنتیجه پیوند جهانی است که با توجه به این مقوله، فروش و سفارش های بیشتر این صنایع دستی رونق مالی را به دنبال خواهد داشت.

داوودی با تأکید بر ارتباط بین دانشگاه و دستگاه های اجرایی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لنجان با توجه به ظرفیت ها و توانمندی علمی بالا در راستای هم افزایی بیشتر در انجام امور شهری و انجام پژوهش های مشتری محور بر اساس وظیفه ذاتی در تربیت نیروی انسانی و حل معضلات کشور به عنوان بازوی همکار دستگاه های اجرایی آماده مساعدت و همکاری است.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "نقش دانشگاه آزاد اسلامی در رشد مالی کشور معین کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش دانشگاه آزاد اسلامی در رشد مالی کشور معین کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید