نظر جالب گل محمدی درباره چمن استادیوم آزادی

به گزارش وبلاگ گل یخ، یحیی گل محمدی پس از رجحان تیم پرسپولیس مقابل شهرخودرو گفت: بازی خیلی خوبی را از طرف تیممان شاهد بودیم و فوتبال خوبی ارائه شد. هر دو تیم به دنبال بازی فنی بودند که قبل از آغاز قابل پیش بینی بود که فوتبال خوبی از آب در بیاید. در بازی همه چیز را خوب کنترل کردیم و حتی می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم. بازیکنانم مزد رجحان خود را خوب گرفتند و به آنها خسته نباشید و خدا قوت می گویم. امیدوارم این فرایند تا فینال ادامه داشته باشد.

نظر جالب گل محمدی درباره چمن استادیوم آزادی

سرمربی پرسپولیس در مورد ادعای نوازی مبنی بر اینکه تکل سرلک اخراج داشت مطرح کرد: یکی از فاکتورهایی که باعث شد بازی امشب بازی خوبی از آب در بیاید قضاوت آقای کرمانشاهی و تسلط او روی صحنه ها بود. من قشنگ داشتم صحنه را می دیدم و بازیکن ما واضح توپ را زد. هر دو بازیکن تکل زدند و ادعای مربی حریف درست نبود، از تیم داوری هم به خاطر قضاوت خوبش تشکر می کنم.

گل محمدی در مورد گل نزدن های آرمان رمضانی گفت: این بازیکن خیلی خوب کار کرد و روی هوا خیلی خوب توپ را به بازیکنان رساند. رمضانی دوندگی زیادی در جریان بازی داشت و البته او در تک به تک ها خوب کار نکرد اما باید قبول کنیم او کوشش کرد که در موقعیت قرار بگیرد. او باید بیشتر کوشش کند ضمن آنکه ما نباید نسبت به یک بازیکن نا امید شویم. او این ضعف را با تمرین بیشتر رفع خواهد نمود.

وی در مورد چمن استادیوم آزادی نسبت به بازی قبل مطرح کرد:زمین نسبت به بازی قبل خیلی بهتر شده بود. استقلال و پرسپولیس و تیم ملی فقط این زمین را در اختیار دارند. این زمین خیلی وقت است باید دستخوش تغییرات می شد و فکر می کنم این چمن عمر خودش را نموده و حتما باید تغییرات اساسی در آن به وجود بیاید.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور مدیرعامل این باشگاه در استادیوم توضیح داد: من در رختکن بودم و ایشان را ندیدم ولی از حضور آقای سمیعی تشکر می کنم. باشگاه پرداختی خوبی به بازیکنان بابت سال قبل داشت و مدیریت در کوشش هستند که این مسائل را حل نمایند. من و بازیکنان به عینه می بینیم که مدیران باشگاه کوشش می نمایند مسائل باشگاه به حداقل برسد.

تمدید قراردادش گفت: این افتخار نصیب من شد و خدا را شکر می کنم که می توانم در خدمت پرسپولیس باشم. روز گذشته یک روز به یاد ماندنی برای من بود، از اعتماد باشگاه و طرفداران تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد این عزیزان را بدهم.

منبع: فرارو

به "نظر جالب گل محمدی درباره چمن استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر جالب گل محمدی درباره چمن استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید