مهران حاتمی: تیم های تهرانی یک امتیاز بزرگ در لیگ بسکتبال دارند

به گزارش وبلاگ گل یخ، تیم بسکتبال شهرداری گرگان که مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور را با صدرنشینی در گروه اول به سرانجام رساند، در چار چوب مرحله دوم مقدماتی این رقابت ها و از گروه D طی روزهای گذشته دو ملاقات برابر اکسون تهران و کاله برگزار کرد و پیروز به شکست هر دو تیم شد.

مهران حاتمی: تیم های تهرانی یک امتیاز بزرگ در لیگ بسکتبال دارند

این دو ملاقات به فاصله یک روز برگزار گردید در حالیکه ملاقات سوم شهرداری گرگان در مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر پنجشنبه هفته آینده برگزار می گردد. گرگانی ها در فاصله زمانی یک هفته ای تا این ملاقات یک رفت و برگشت به شهرشان خواهند داشت، مسئله ای که در طول مرحله مقدماتی هم با آن روبرو بودند و حالا باید تا سرانجام مرحله دوم مسابقات هم همانند دیگر تیم های تهرانی با آن کنار بیایند.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان این رفت و برگشت های همیشگی به تهران را یک مشکل برای تیمش می داند و روبرو نبودن تیم های تهرانی با آن را یک پوئن برای آنها.

این مربی در تبادل نظر با وبلاگ گل یخ گفت: روز گذشته بعد از ملاقات با کاله، تهران را ترک کردیم و سه شنبه مجدد باید به تهران باز گردیم تا آماده ملاقات پنجشنبه بشویم، این رفت و آمد مداوم که از ابتدای لیگ با آن روبرو هستیم یک مشکل است که چاره ای هم جز کنار آمدم با آن نداریم.

وی توضیح داد: البته به جز ما، همه تیم شهرستانی هم درگیر این مسئله هستند. ما از این حیث و به لحاظ فنی و مالی متضرر می شویم در حالیکه تیم های تهرانی دغدغه ای بابت آن ندارند. همین مسئله یک پوئن بزرگ برای تیم های تهرانی به شمار میرود.

حاتمی با ابراز امیدواری از اینکه مرحله سوم لیگ برتر از حالت متمرکز خارج گردد، گفت: در این صورت این پوئن به تیم های شهرستانی داده می گردد که از حضور تماشاگران شان در بعضی ملاقاتها بهره ببرند. در حال حاضر این والیبال و مسابقات دسته اول بسکتبال به صورت غیرمتمرکز برگزار می شوند، امیدوارم این شرایط برای لیگ برتر بسکتبال هم مهیا گردد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بعلاوه در خصوص شیوه برگزاری مسابقات و اینکه در مرحله دوم بعضی ملاقاتها تکراری می گردد و همین مسئله مورد انتقاد بعضی مربیان شده است، گفت: شیوه برگزاری مسابقات در نشست هایی که نمایندگان تیم ها هم در آنها حضور داشتند، تصویب شد. در نشست اول هماهنگی لیگ شیوه برگزاری مسابقات مطرح شد و در نشست دوم که خود من در آن حضور نداشتند، آنالیز و تصویب شد.

وی اضافه کرد: اگر نقد و پیشنهادی در خصوص شیوه مسابقات بود باید همان موقع مطرح می شد نه اینکه اجازه می دادند به مرحله اجرا برسد، سپس به آن انتقاد نمایند. به هر حال در خصوص این شیوه ای که برای مسابقات اعمال می گردد، نمی توان فرد خاصی یا فدراسیون را مقصر دانست.

حاتمی با بیان اینکه شیوه برگزاری مسابقات خیلی هم بد نیست، توضیح داد: بعضی ملاقاتها در مرحله دوم تکراری است، بعضی تیم ها هم در این مرحله بر اساس شیوه گروه بندی با شرایط سخت تری روبرو می شوند اما شرایط برای همین تیم ها در مرحله بعد بهتر خواهد بود، از طرفی تعداد زیاد ملاقاتها که مهمترین خروجی فرمت برگزاری مسابقات سال جاری است به دیده شدن بیشتر بازیکنان و به خصوص جوان ترها یاری می نماید.

سرمربی تیم بسکتبال بعلاوه از برگزاری کیفی ملاقاتها هم ابراز رضایت کرد و گفت: تیم ها نسبت به مرحله مقدماتی آمادگی بهتری کسب نموده اند، ملاقات اخیری که برابر کاله داشتیم سومین ملاقات ما با این تیم بود که به نسبت دو ملاقات قبلی کیفیت فنی بیشتری داشت، در ادامه مسابقات هم قطعا بهتر شدن سطح کیفی ملاقاتها را شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهران حاتمی: تیم های تهرانی یک امتیاز بزرگ در لیگ بسکتبال دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهران حاتمی: تیم های تهرانی یک امتیاز بزرگ در لیگ بسکتبال دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید