طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران اجرا می شود

به گزارش وبلاگ گل یخ، اولین رویداد شبکه سازی و ایده پردازی طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران برگزار می شود.

طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران اجرا می شود

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ گل یخ، اولین رویداد شبکه سازی و ایده پردازی طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران پس از برگزاری نشست صمیمانه و کارشناسی بیش از 40 گروه فعال در حوزه آسیب های اجتماعی از طریق سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی و با مشارکت قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، اندیشکده شرح و حضور جمعی فعالین این مراکز برگزار می شود.

احمد احمدی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: این نشست برای اولین بار در سطح کلانشهر تهران در راستای ایجاد شبکه های منسجم و مرتبط با حضور مدیران مراکز، روانشناسان، پزشکان، بهیاران، مددکاران و پرستاران فعال در این مراکز و پرسنل بهبود یافته و فعالین مردمی با هدف بهره مندی و اشتراک گذاری از تجارب ایده ها و بیان و بررسی مسائل برگزار می شود.

وی ایده پردازی، شبکه سازی، شناخت و معرفی مدل های پیروز، گفتمان سازی تحول، تجربه نگاری مردم سازی تحول شناخت و ترسیم شرایط مطلوب و جذب خیرین و فعالین مردمی را از جمله سرفصل های مورد بررسی در این همایش برشمرد.

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی، تشکیل شبکه های منسجم و مرتبط بین فعالین این مراکز را مهم ترین برنامه این نشست بیان کرد و افزود: در این همایش تمام افرادی که به هر نحوی در این مراکز زحمت می کشند ضمن تعامل بیشتر به بیان تجارب و ایده های خود در خصوص معتادین متجاهر می پردازند. همچنین در راستای اداره بهتر مراکز و مرتفع شدن معضلات قدم های مفیدی برداشته می شود.

این نشست بیستم بهمن 1400 از ساعت 9 تا 17 در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید