شرایط من در شهرخودرو مثل رحمان رضایی در ذوب آهن است

به گزارش وبلاگ گل یخ، سید مهدی رحمتی پس از پیروزی دو بر صفر شهر خودرو مشهد مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: ابتدا برای بازیکنان ذوب آهن که به کرونا مبتلا شده اند آرزوی سلامتی می کنم. رحمان رضایی مثل من مربی جوانی است و تیم جوانی هم تشکیل داده است. شرایط ما تقریباً یکی است اما تابع تصمیم سازمان لیگ بودیم.

شرایط من در شهرخودرو مثل رحمان رضایی در ذوب آهن است

سرمربی شهر خودرو در خصوص برگزاری بازی در شرایطی که تعدادی از بازیکنان ذوب آهن دچار ویروس کرونا شده اند اضافه نمود: همانطور که شرایط بازی ما با پیکان را دیدید. یک روز بازی ما عقب افتاد و بازیکن سرباز داشتیم. درخواست کردیم که زمان بازی ما با نفت آبادان یک روز عقب بیفتد اما موافقت نشد. طبق قانون بازی کردیم. امروز هم طبق قانونی که به باشگاه ها ابلاغ شد بازی کردیم. امیدوارم بازیکنان ذوب آهن هرچه سریع تر سلامتی خود را به دست بیاورند.

رحمتی درباره شکست سه بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس شرح داد: مستحق باخت با سه گل نبودیم. فکر می کنم روز ما نبود. در آن بازی توانستیم پاس های زیادی به هم بدهیم و مالکیت توپ را داشته باشیم و پرسپولیس را کنترل کردیم. به هر حال امروز پیروز به پیروزی شدیم و این مهم است.

رحمتی درباره احتمال سرایت کرونا از حریف ذوب آهنی خود یادآور شد: نگران نیستیم. لیگ برتر را با 7 بازیکن کرونایی شروع کردیم و تجربه اش را داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرایط من در شهرخودرو مثل رحمان رضایی در ذوب آهن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط من در شهرخودرو مثل رحمان رضایی در ذوب آهن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید