زدن ماسک در هنگام استفاده از مترو الزامی است

به گزارش وبلاگ گل یخ، نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: با توجه به آغاز به کار مجدد ادارات و استفاده بیشتر شهروندان ازمترو برای سفر های درون شهری زدن ماسک در شبکه مترو الزامی است.

زدن ماسک در هنگام استفاده از مترو الزامی است

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ گل یخ، نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مشارکت مردمی در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را عامل موثر در مدیریت و پیشگیری از انتشار بیماری کرونا گفت و گفت: با توجه به آغاز به کار مجدد ادارات و استفاده بیشتر شهروندان ازمترو برای سفر های درون شهری زدن ماسک در شبکه مترو الزامی است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین المل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت به اهمیت همراهی شهروندان و مسافران برای اجرا شدن مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: هنوز هم تعدادی از مسافران هستند که بدون استفاده از ماسک از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند درهمین راستا ا از تمامی مسافران می خواهیم جهت اجرای شدن صد درصدی دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا با ما همکاری کرده و بدون ماسک وارد مترو نشوند.

وی گفت: استفاده از ماسک در هنگام سوار شدن به مترو بسیار مهم است و اگر، مسافری بدون ماسک وارد شبکه مترو شود توسط پلیس مترو و پرسنل مستقر در ایستگا ه ها به آن تذکر داد می شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچنین بر اهمیت اصول فاصله گذاری اجتماعی و تاثیر آن در میزان آمار و شیوع بیماری کرونا تاکید کرد و از شهروندان و مسافران خواست تا با مدیریت در زمانبندی سفر از تردد های غیر ضروری در ساعات شلوغ خوداری کنند.

وی در پایان ار تمامی پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه که از ابتدای شیوع ویروس کرونا که در روز های تعطیل و غیر تطیل به شهروندان و مسافران مترو خدمات رسانی میکنند تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زدن ماسک در هنگام استفاده از مترو الزامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زدن ماسک در هنگام استفاده از مترو الزامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید