ریزگرد ها در سیستان 764 نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش وبلاگ گل یخ، مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: طوفان و ریزگرد در سیستان طی روز های اخیر 764 نفر از مردم منطقه را راهی بیمارستان نموده است.

ریزگرد ها در سیستان 764 نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش ایسنا، مجید محبی اظهار کرد: وقوع طوفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان از یکم تیر تا به امروز 764 نفر از مردم منطقه را راهی بیمارستان و مراکز درمانی نموده است .

وی اضافه نمود: در مجموع تا روز گذشته 649 نفر به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره مند و از بیمارستان مرخص شدند و 115 نفر همچنان بستری هستند.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سیستان و بلوچستان گفت: غبار حاصل از طوفان دیروز منطقه سیستان دید افقی را در ایستگاه فرودگاهی زاهدان تا 3000 متر کاهش داد.

علی ملاشاهی اعلام کرد: طوفان در منطقه سیستان تا امروز همچنان ادامه دارد و از شدت آن کاسته می گردد.

به گفته وی؛ در منطقه ها جنوبی و ارتفاعات مرکزی استان تا سه شنبه شرایط برای سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در حد هشدار سطح نارنجی فراهم است به همین علت به شهروندان شمال استان توصیه می گردد از تردد جاده ای و غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و بچه ها در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی و چرای دام در ارتفاعات و حاشیه مسیل ها در زمان بارندگی پرهیز گردد.

منبع: فرارو

به "ریزگرد ها در سیستان 764 نفر را راهی بیمارستان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزگرد ها در سیستان 764 نفر را راهی بیمارستان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید