داستانی با موضوع مبارزه را در پرخو بخوانید

به گزارش وبلاگ گل یخ، انتشارات شهید کاظمی کتاب پرخو اثر شبنم غفاری حسینی را منتشرکرد.

داستانی با موضوع مبارزه را در پرخو بخوانید

وبلاگ گل یخ -کتاب پرخو اثر شبنم غفاری حسینی در انتشارات شهید کاظمی منتشرشد. این کتاب با موضوع مبارزه و گره خوردن علم، ثروت و سیاست در روزگار ماست. داستان زنی را در قالب داستانی روایت می نماید که در زمینه پژوهش های علمی و آزمایش های عملی به نتیجه ای تکان دهنده و باورنکردنی دست می یابد. نتیجه که جهت زندگی اش را تغییر می دهد و او را به سمت دو راهی های زندگی و انتخاب های سخت و تردید آمیز سوق می دهد.

زنی که در هر روز قوی تر و مصمم تر از روز قبل است. در مجموع پرخو را می توان داستان مبارزه دانست. مبارزه ای که برای رسیدن به راستی و نابودی نفاق روی می دهد. در این داستان تنها سمیرا نیست که باید انتخاب کند. تمام انسان های اطرافش در جهتی شک برانگیز و حساس قدم برمی دارند. دوراهی ای که از آن با عنوان دوراهی عافیت طلبی و حق جویی یاد می گردد.

در گزیده کتاب می خوانیم:

با سمانه دست هم را می گرفتیم و می دویدیم لا به لای علف های بلند صحرای پشت خانه که آخرش می رسید به دیوار مدرسه. کلاس اولی ها پایشان گیر می کرد به ساقه های کلفت علف و توی گل و لای می خوردند زمین؛ آن وقت دستشان را می گرفتیم و بلندشان می کردیم. بابا می گفت. بابا همواره می گفت دستت دراز باشد برای یاری به آدم ها؛ خودش، ولی دستش همواره روی تخت بود؛ بی حرکت. می خواهم دستم را دراز کنم. برای همین آغاز نموده ام...

وبلاگ گل یخ فرهنگی هنری ادبیات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "داستانی با موضوع مبارزه را در پرخو بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستانی با موضوع مبارزه را در پرخو بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید