خبرنگاران فرماندار کنگان: برداشت از معادن باید طبق قانون باشد

به گزارش وبلاگ گل یخ، بوشهر- خبرنگاران- فرماندار کنگان استان بوشهر گفت: برداشت از معادن باید در چارچوب قوانین و با لحاظ مسائل محیط زیستی انجام گیرد.

خبرنگاران فرماندار کنگان: برداشت از معادن باید طبق قانون باشد

به گزارش وبلاگ گل یخ، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در جریان بازدید از جاده دسترسی کارخانه سیمان ساروج کنگان به معادن آن اضافه کرد: برداشت از بعضی معادن این شهرستان باعث نگرانی مردم و علاقه مندان به محیط زیست شده است که این مساله در دست پی گیری است.

وی با تقدیر از حجم گسترده کاری و تولیدات کارخانه سیمان ساروج کنگان اظهار کرد: یکی از خواسته های مردم از این واحد تولیدی اجرای مسئولیت های اجتماعی در شهرستان است که گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

پاک نژاد بیان نمود: نگاه مردم این است که بخش صنعت باید بیشتر به مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به مناطق پیرامونی توجه کند.

فرماندار کنگان با اشاره به کمبود سیمان در کنگان در بعضی مواقع گفت: گاهی اوقاف مردم این شهرستان با کمبود سیمان روبرو می شوند که از مدیران کارخانه سیمان ساروج انتظار است نگاه ویژه به شهرستان کنگان داشته باشند.

کارخانه ساروج کنگان روزانه 6 هزار تن دارد که از این میزان چهار هزار تن کلینکر است که همه آن صادر می گردد و از 2 هزار تن سیمان آن نیز با توجه به وجود اسکله صادراتی در واحد سیمان ساروج و پروژه های عمرانی در منطقه تنها 300 تن به احتیاج مردمی اختصاص می یابد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرماندار کنگان: برداشت از معادن باید طبق قانون باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار کنگان: برداشت از معادن باید طبق قانون باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید