خبرنگاران شرکت برق شهروندان خراسان رضوی را به خاموشی در ساعت زمین فراخواند

به گزارش وبلاگ گل یخ، مشهد- خبرنگاران- شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از مشترکان خود خواست در رویداد جهانی ساعت زمین به مدت یک ساعت لامپ ها و مصارف اضافی خود را خاموش نمایند و در کاهش مصرف انرژی با جهانیان همسو شوند.

خبرنگاران شرکت برق شهروندان خراسان رضوی را به خاموشی در ساعت زمین فراخواند

سخنگوی این شرکت روز شنبه به خبرنگار وبلاگ گل یخ گفت: هفتم فرودین ماه مصادف با آخرین شنبه ماه مارس میلادی، پانزدهمین سالی است که ساکنان کره زمین در راستای جلب نظر دنیایان به مبارزه با گرمایش این کره خاکی و تغییرات اقلیمی و پاسداشت محیط زیست، در حرکتی هماهنگ به مدت یک ساعت مصرف برق خود را کاهش می دهند.

سیدمجید آزیز اضافه کرد: ساعت زمین یک رویداد دنیای سازماندهی شده توسط صندوق دنیای طبیعت است که طی آن خانواده ها و صاحبان کسب و کار مختلف با خاموش کردن چراغ ها و سایر دستگاه های الکتریکی غیرضروری به مدت یک ساعت اثر تغییرات آب و هوایی و احتیاج به مصرف محتاطانه انرژی در دنیا را یادآور می شوند.

وی ادامه داد: از مشترکان برق استان خراسان رضوی دعوت می گردد با پیوستن به رویداد دنیای ساعت زمین به وسیله کاهش مصارف غیرضروری برق از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه شنبه شب، هفتم فروردین ماه 1400 همراهی خود را با جامعه دنیای در کاهش مصرف انرژی و مبارزه با گرمایش کره زمین اعلام نمایند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این شرکت مسوولیت تامین برق همه شهرستانهای استان به جز مشهد را بر عهده دارد و در رویداد ساعت زمین تمامی لامپهای ساختمانهای اداری خود و تابلوهای سردر آنها را به مدت یک ساعت خاموش می نماید.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد نیز به خبرنگار وبلاگ گل یخ گفت: در تبعیت از رویداد ساعت زمین از شهروندان مشهدی دعوت می گردد به منظور حمایت از حفظ محیط زیست و توسعه فرهنگ مدیریت مصرف و حفظ سرمایه های انرژی، به مدت یک ساعت لامپ های اضافه خود را در زمان مشخص شده خاموش نمایند.

علیرضا کاشی اضافه کرد: در این راستا 20 واحد اجرایی شرکت توزیع نیروی برق مشهد به جز مراکز فوریتهای برق در ساعت زمین، تمامی تابلوهای سردر و لامپهای خود را به مدت یک ساعت خاموش خواهند کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شرکت برق شهروندان خراسان رضوی را به خاموشی در ساعت زمین فراخواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرکت برق شهروندان خراسان رضوی را به خاموشی در ساعت زمین فراخواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید