خبرنگاران رجحان پرسپولیس برابر شهر خودرو در دیداری تدارکاتی

به گزارش وبلاگ گل یخ، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر شهر خودرو به رجحان رسید.

خبرنگاران رجحان پرسپولیس برابر شهر خودرو در دیداری تدارکاتی

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در ملاقاتی تدارکاتی از ساعت 18:35 در استادیوم شهید کاظمی به مصاف تیم شهر خودرو رفت که این مسابقه در نهایت با برتری 3 بر یک سرخپوشان به اتمام رسید.

پرسپولیس این ملاقات را با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، احسان حسینی، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، علی علیپور و وحید امیری شروع کرد.

تیم شهر خودرو نیز با ترکیب مهدی رحمتی، حسین مرادمند، محمد آقاجانپور، امید منصوری، علی طاهران، محمد فرامرزی، میلاد سرلک، اکبر صادقی، سعید صادقی، امین قاسمی نژاد و محمد قاضی وارد زمین شد.

در ابتدای بازی علی علیپور توانست روی اشتباه مهدی رحمتی دروازه شهر خودرو را باز کند اما دقایقی بعد سعید صادقی گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با تساوی پایان بیابد.

فرهاد حمیداوی مالک شهر خودرو که تماشاگر ویژه بازی امروز بود قبل از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس آمد و با یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و سایر مربیان پرسپولیس خوش و بش کرد.

بازرسان فدراسیون پزشکی ورزشی در استادیوم شهید کاظمی حضور داشتند تا همه موارد را زیر نظر داشته باشند و در مورد استفاده از ماسک و ضد عفونی شدن قسمت های مختلف استادیوم توضیحاتی ارائه کردند.

بازی امروز دو تیم حدود 6 دقیقه با تاخیر شروع شد.

وبلاگ گل یخ و عکاسان 30 دقیقه در استادیوم شهید کاظمی حاضر بودند و پیش از شروع بازی و پس از انجام مصاحبه استادیوم شهید کاظمی را ترک کردند.

در دقیقه 50 و با سانتر احمد نوراللهی از روی نقطه کرنر، علی علیپور دومین گل خود و پرسپولیس را وارد دروازه شهرخودرو کرد.

دقایقی بعد هم امید عالیشاه از روی نقطه پنالتی گل سوم را به ثمر رساند تا این مسابقه در نهایت با برتری سه بر یک شاگردان گل محمدی پایان بیابد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رجحان پرسپولیس برابر شهر خودرو در دیداری تدارکاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رجحان پرسپولیس برابر شهر خودرو در دیداری تدارکاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید