تونل مشا برای مسافران دردسرساز شد

به گزارش وبلاگ گل یخ، تونل مشا یا همان تونل امامزاده هاشم جاده هراز امروز برای مردم دردسرهایی درست کرد و تعداد زیادی از ماشین ها که از این تونل عبور می کردند پنچر شده و مجبور به تعویض لاستیک خودروشان می شدند. به گفته سرپرست راهداری استان مازندران این مشکل رفع شده اما برای این تونل باید فکر اساسی کرد.

تونل مشا برای مسافران دردسرساز شد

به گزارش وبلاگ گل یخ، بر اساس گزارش های رسیده از سوی مردم و مسافران چاله بزرگی در تونل مشا یا همان تونل امامزاده هاشم در جاده هراز ایجاد شده است که امروز دردسرهای بسیاری برای بعضی مسافران ایجاد کرد. چرا که در این چاله میلگردهایی وجود دارد که خودروها پس از عبور از روی آن پنچر شدند و در بعضی ساعات امروز صف های پنچرگیری پس از این تونل مشاهده شده است.

اسماعیل فولادی سرپرست اداره کل راهداری استان مازندران درباره این مشکل در گفت و گو با وبلاگ گل یخ گفت: بر اساس گزارش های رسیده طی ساعات گذشته راهداران را برای اصلاح این چاله به تونل هراز فرستادیم و هم اکنون در حال اصلاح آن هستیم که به نظر می رسد در حال حاضر این مشکل رفع شده است اما باید برای حل اساسی مشکل تونل هراز تدبیری اندیشیده گردد که به چندین میلیارد تومان اعتبار هم احتیاج دارد.

وی اضافه نمود: تونل مشا یا همان تونل امامزاده هاشم از زمان دولت دهم از سوی شرکت ساخت به بهره برداری رسید اما با توجه به وجود بعضی مسائل این تونل را تا به امروز و به صورت قطعی تحویل نگرفته ایم. چرا که بارها اعلام کردیم که سقف این تونل احتیاج به بازسازی و اصلاح اساسی دارد.

فولادی ادامه داد: برای حل اساسی مشکل تونل امامزاده هاشم باید این تونل مسدود شده و سقف آن ایزوله و آب بندی گردد. چرا که از سقف این تونل آب چکه می نماید و این اتفاق در طول مدت زمانی سبب ایجاد چاله و پوسیدگی محور می گردد. بنابراین باید در ابتدا مطالعات ژئوفیزیکی و ژئوالکتریکی بر روی این تونل انجام گردد و ضمن شناسایی و تغییر جهت آب در بالادست، ایزوله آب بندی و روکش سقف تونل به صورت اساسی انجام گردد تا شاهد این مسائل نباشیم و مخاطره ای برای مسافران به وجود نیاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تونل مشا برای مسافران دردسرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونل مشا برای مسافران دردسرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید