توقف فراوری دو محصول بنز در آمریکا و مکزیک

به گزارش وبلاگ گل یخ، شرکت خودروسازی دایملر فراوری مرسدس بنز کلاس C سدان را در ایالت آلابامای آمریکا و فراوری یک مدل کامپکت از مرسدس بنز کلاس A را در مکزیک متوقف می نماید.

توقف فراوری دو محصول بنز در آمریکا و مکزیک

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی دایملر ساخت مرسدس بنز سدان را در آمریکا و مکزیک متوقف می نماید. این شرکت به دنبال کاهش هزینه های بیشتر پس از گزارش ضرر و زیان خود در سه ماهه دوم امسال میلادی است.

این خودروساز آلمانی فراوری مرسدس بنز کلاس C سدان را در ایالت آلابامای آمریکا متوقف می نماید تا این کارخانه تنها خودروهای اس یو وی (شاسی بلند) فراوری کند.

این خودروسازی همچنین فراوری یک مدل کامپکت از مرسدس بنز کلاس A را در مکزیک متوقف می نماید تا به جای آن بر فراوری GLB، یک مدل جدید از خودروهای شاسی بلند خود تمرکز کند.

خودروسازی دایملر این تغییرات را به دنبال اعلام ضرر و زیان 1.68 میلیارد یورویی (1.91 میلیارد دلاری) در سه ماهه دوم امسال میلادی، بیان کرد.

سهام شرکت دایملر 4.2 درصد در روز دوشنبه افزایش یافت.

واحد فراوری اتومبیل ها و ون های مرسدس بنز به خاطر کاهش تقاضا در بحبوحه تعطیلی های ناشی از همه گیری ویروس کرونا 1.13 میلیارد یورو ضرر نموده است.

مدیرعامل دایملر بیان کرد باید به کوشش های سیستماتیک خود برای حفظ تعادل شرکت با کاهش هزینه ها و تنظیم ظرفیت خود ادامه دهند.

این شرکت قبلا اعلام نموده بود میخواهد کارخانه خود در فرانسه را بفروشد.

شرکت دایملر میخواهد به وسیله کاهش نیروی کار ، 2 میلیارد یورو به صورت سالانه صرفه جویی کند. به این ترتیب، بیست هزار نفر از نیروی کار این شرکت کم می شوند.

منبع: اقتصاد ایران

به "توقف فراوری دو محصول بنز در آمریکا و مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف فراوری دو محصول بنز در آمریکا و مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید