بیوگرافی کیم کارداشیان، سلبریتی جنجالی آمریکایی

به گزارش وبلاگ گل یخ، این شخصیت تلویزیونی، بازیگر، مدل و تاجر آمریکایی (به انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian West) در 21 اکتبر سال 1980 در لس آنجلس به دنیا آمد. در حیطه حرفه ای او را به نام کیم کارداشیان می شناسیم. در سال 2015، مجله تایم کارداشیان را در لیست 100 نفر از تاثیرگذارترین افراد سال 2015 قرار داد. در سال 2016، Vogue او را پدیده فرهنگ اپ توصیف کرد. او همچنین بنیانگذار شرکت فراوری تلویزیونی Kimsaprincess Productions LLC است. در ادامه بیوگرافی کیم کارداشیان از کودکی تا بزرگسالی و زندگی حرفه ای آورده شده است.

بیوگرافی کیم کارداشیان، سلبریتی جنجالی آمریکایی

بیوگرافی کیم کارداشیان

دوران کودکی

نام واقعی کیم کارداشیان کیمبرلی کارداشیان وست است. وی متولد 21 اکتبر 1980 در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکاست. پدر او رابرت جورج کارداشیان و مادرش کریستین مری جنر است. او یک خواهر عظیم تر به نام کورتنی، یک خواهر کوچک تر به نام کلوئی دارد. در سال 1991، والدین او طلاق گرفتند. در همان سال، مادرش با بروس جنر، که اکنون کیتلین جنر است، ازدواج کرد. او سه برادر ناتنی به نام های براندون، برورتن و برادی و سه خواهر ناتنی به نام کیسی، کندل و کایلی دارد. پدر او در سال 2003 به علت سرطان درگذشت.

زندگی حرفه ای کیم کارداشیان

  • او در سال 2006 با دو خواهرش کورتنی و کلوئی، یک بوتیک لباس به نام D-A-S-H را توسعه داد.
  • در فوریه 2007، یک فیلم از رابطه جنسی او با ری جی که در سال 2003 گرفته شده بود، توسط Vivid Entertainment منتشر شد.
  • در سال 2007، کیم همراه با سه شریک خود برایان لی، رابرت شاپیرو و ام جی انج، ShoeDazzle را تاسیس کرد.
  • در اکتبر 2007، او به همراه مادرش کریس جنر، پدر ناتنی اش کیتلین جنر و خواهران و برادرانش کورتنی، کلوئی، راب، کندل و کایلی جنر در یک سریال تلویزیونی واقع نمای، به نام Keeping Up with the Kardashians ظاهر شدند. (تلویزیون واقعیت­ نما یکی از ژانرهای پرطرفدار تلویزیونی است که در طیفی میان مستند، سرگرمی، آموزش و درام تعریف می گردد و در آن الگوی رفتاری زندگی روزمره به صورت مستندگونه به نمایش گذاشته می گردد.)
  • در سال 2008، او اولین فیلم بلند خود را در فیلم فاجعه بازی کرد.
  • در ژانویه 2009، وی در یک قسمت از سریال how I met your mother، به همراه خواهرانش کلوئی و کورتنی ایفای نقش کرد.
  • در ماه اوت، او داور Americas Next Top Mode شد.
  • کیم در 16 دسامبر 2009، به همراه ونسا مینیلو به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی تحقیقات صحنه جرم: نیویورک حضور یافت. کارداشیان در همین سال در فیلم سبک و طنز عمیق در دره حضور یافت.
  • او یکی از 13 شرکت کننده فصل هفتم نمایش تلویزیونی پایکوبی با ستارگان بود، که با مارک بالاس هم پایکوبی شد. در نهایت در رتبه یازدهم نهاده شد.
  • در سال 2010، او و خواهرانش خطوط فروشگاهی Bebe stores و Virgins, Saints, and Angels را راه اندازی کردند.
  • در ژانویه 2010، کیم کارداشیان در فیلم Deep in the Valley درخشید. در ماه نوامبر، به تهیه کننده یک نمایش تلویزیونی واقع نما به نام The Spin Crowd بود. او و دو خواهرش، زندگینامه شان را با عنوان Kardashian Konfidential نوشتند که در 23 نوامبر انتشار یافت.
  • او در آوریل 2011، سومین عطر خود به نام Gold را رونمایی کرد و در مارس 2012، چهارمین آن را با نام True Reflection.
  • از سال 2014 تا 2015، او کار صداگذاری یک بیگانه را در قسمت 11 سریال انیمیشنی پدر آمریکایی انجام داد.
  • در ژوئن سال 2014، او یک بازی موبایل برای آیفون و اندروید به نام کیم کارداشیان: هالیوود منتشر کرد.
  • در آگوست 2015، او مدل Vogue Spain بود. در ماه دسامبر او یک گروه ایموجی برای دستگاه های IOS با نامه Kimoji منتشر کرد. وی همچنین یک کتاب عکس به نام خودخواه منتشر نموده است.
  • وی در فیلم Oceans 8 که در ژوئن 2018 اکران شد، ایفای نقش نموده است.

زندگی شخصی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان متاهل است. اما او در گذشته با Calum Best (پسر فوتبالیت معروف جرج بست) در رابطه بوده است و سپس در سال 2000 با دیمون توماس ازدواج کرد. در سال 2004، آن ها طلاق گرفتند. او در سال 2004 به ری جی جی پیوست. رابطه آن ها نوسانات زیادی داشت تا اینکه انتها با انتشار فیلم جنسی کیم در سال 2007، این رابطه نیز سرانجام یافت. او به مدت یک هفته با Game در ارتباط بود. سپس از سال 2006 تا 2007، با نیک کانون وارد رابطه شد. از سال 2007 تا 2010، همراه با یک فوتبالیست به نام Reggie Bush بود. کیم کارداشیان در سال 2011، با کریس همفریس ازدواج کرد، اما این ازدواج او نیز ناموفق بود. تا اینکه در نهایت، در سال 2012 او با کانی وست آشنا شد. این زوج در 24 مه 2014 ازدواج کردند و اکنون دارای سه فرزند به نام های North West، Saint West و Chicago West هستند.

سخن آخر

جالب است بدانید که کیم کارداشیان در سال 2015، به عنوان پردرآمدترین شخصیت تلویزیونی واقع نما معرفی گردید. وی در سال 2016، ضمن شرکت در جشنواره هفته مد پاریس، در آپارتمانی که در آن اقامت داشت، مورد سرقت مسلحانه نهاده شد. شما از ئر رابطه با بیوگرافی کیم کارداشیان چه می دانید؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

پیشنهاد می کنیم اگر به خواندن بیوگرافی افراد معروف علاقه دارید، خواندن بیوگرافی بیوگرافی کریستیان بیل ؛ بازیگر مشهور و گران قیمت هالیوود! را نیز در انگیزه از دست ندهید!

منبع: مجله انگیزه

به "بیوگرافی کیم کارداشیان، سلبریتی جنجالی آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی کیم کارداشیان، سلبریتی جنجالی آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید