اعتراف تلخ سجاد غریبی، هالک ایرانی، بعد از افتضاح به وجود آمده

به گزارش وبلاگ گل یخ، بعد از اینکه معین شد سجاد غریبی بیشتر از اینکه هالک ایرانی باشد، هالک فوتوشاپی است، نگاه ها به او تغییر کرد. دو شب پیش این پدیده عجیب مجازی اولین مبارزه خود را مقابل یک فایتر قزاق که 50 کیلو از او سبک تر بود برگزار کرد؛ نمایش مضحک هالک فوتوشاپی در این مبارزه، موجی از واکنش های منفی را به همراه داشت.

اعتراف تلخ سجاد غریبی، هالک ایرانی، بعد از افتضاح به وجود آمده

فردی که خود را هالک ایرانی نامیده بود، حتی قدرت زدن یک مشت به حریف را نداشت و به شکل ترحم برانگیزی زیر یک دقیقه از زیر مشت های پی در پی حریف فرار کرد! یک روز بعد از این مبارزه، غریبی به همراه مربی خود یک لایو نیم ساعته برگزار کرد؛ این بار، اما نه خبری از کری و رجز خوانی بود و نه فیگور های اساطیریِ فیک را شاهد بودیم؛ در این لایو اعتراف شد که هالک ایرانی یک کاراکتر فیک بوده و هیچ برنامه ای جز شو های مضحک اینستاگرامی برای موفقیت نداشته است!

مقصر چه کسی بود؟!

لایو غریبی همراه با مربی او در شرایطی آغاز شد که کامنت های آن بسته شده بود! مربی هالک فوتوشاپی خود را شناسنامه ساواته معرفی نموده و ماجرا را این گونه آغاز کرد: مدیربرنامه های سجاد یک فرد غیر ورزشی بود و قراردادی را منعقد کرد که در تاریخ یاد شده یک مبارزه انجام گردد. من کاملا با آن مخالف بودم، ولی قرارداد ثبت شده بود. حریف او در سطح خودش بود و پهلوانی تمرین نموده بود (کشیدن کشتی و هواپیما و...). او به سجاد گیر داده بود که حتما باید مبارزه کنیم و تو می ترسی. بستر هم فراهم بود که مسابقه به صورت آنلاین پخش گردد. من بازهم مخالف بودم، ولی اگر شرکت نمی کرد، جریمه می شد. به این ترتیب بود که قبول کردم مسابقه بدهد. تمرینات صبح و بعد از ظهر داشتیم و کوشش کردم که سجاد را یاری کنم، ولی زمان کمی داشتیم.

مربی غریبی مدعی شد که فقط با او در این زمینه کار نموده که حداقل دل و جرات رفتن به رینگ، داوم آوردن و زدن حداقل چند مشت را داشته باشد؛ البته از بین این سه مورد فقط، مورد اول به تحقق پیوست! سجاد وارد رینگ شد، نه مشتی زد و نه حتی به قول خیلی از کاربران توئیتر، فحشی توانست بدهد و به طرز مضحکی شکست را قبول کرد!

او فیک است، آنفالوش کنید!

جالب ترین بخش لایو، اما جایی بود که مربی هالک ایرانی، رسما او را فیک نامید و خود سجاد غریبی هم که کنار او نشسته بود و این ادعا را تایید کرد!

جمله هایی که مربی غریبی به زبان آورد به خوبی نشان می دهد که فضای مجازی تا چه میزان می تواند یک آدم معمولی را به چهره شناخته شده ای تبدیل کند که هیچ شباهتی به آن چه می گوید ندارد: این آقا اصلا هیچ عنوانی ندارد. برای چه او را فالو می کنید. وقت ارزشمندترین چیز یک انسان است. به کار خودت برس. چرا این آقا که عنوانی ندارد را فالو می کنی؟ خیلی هستند که کوشش می نمایند، ولی چرا پیگیر یک آدم فیک هستید! حالا که پیدایش کردید و او را تبدیل به واقعیت کردید، چرا انقدر اذیت می کنید؟! قهرمانان بزرگی در پیج من هستند که می توانید فالو کنید. سجاد چند بار خواست که عذرخواهی دوباره کند، ولی من گفتم یک بار کردی و بس است. نکته جالب اینکه غریبی در طول بیان این جملات، با سر آن ها را تایید می کرد!

او بازهم مبارزه خواهد نمود...

غریبی که در طول لایو سعی می کرد خود را ناراحت و مغموم نشان دهد در سرانجام لایو گفت: از مردم ایران عذرخواهی می کنم. مشاوره های اشتباهی به من دادند. او که به خاطر همین مبارزه نیز به گفته مربی اش جایزه دریافت نموده قرار است همچنان به کار خود ادامه دهد! مربی او در این خصوص اظهار داشت: سجاد دیگر مسابقه ای نمی دهد تا اینکه آماده گردد. لطفا سجاد را آنفالو کنید و قهرمانانی را که مدال کسب نموده اند فالو کنید.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "اعتراف تلخ سجاد غریبی، هالک ایرانی، بعد از افتضاح به وجود آمده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف تلخ سجاد غریبی، هالک ایرانی، بعد از افتضاح به وجود آمده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید