اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه مالی دنیا آباد آماده ورود سرمایه گذار

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرنگاران/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه مالی دنیا آباد آماده برای سرمایه گذاری بخشی خصوصی است.

اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه مالی دنیا آباد آماده ورود سرمایه گذار

منصور ستوده گفت: مجوز تخصیص پساب به اندازه سه میلیون متر مکعب در سال برای منطقه ویژه مالی دنیا آباد از وزارت نیرو دریافت شده و مطالعات مربوط به این موضوع در سال 1399 به اتمام رسیده است.

وی با بیان این اینکه این طرح آماده برای سرمایه گذاری بخشی خصوصی در اجرای خط انتقال به طول حدود 21 کیلومتر از محل نیروگاه خواهد بود، توضیح داد: از دیگر پروژه های شرکت آب منطقه ای همدان در شهرستان فامنین می توان به مطالعه و اجرای پروژه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در این شهرستان اشاره نمود که در همین رابطه در این شهرستان در نیمه نخست امسال تعداد پنج حلقه چاه غیرمجاز مسدود و تعداد 26 دستگاه کنتور هوشمند نصب و 25 چاه فاقد پروانه نیز در این بازه زمانی معین تکلیف شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان بعلاوه با اشاره به شرایط پیش روی طرح آبرسانی به ملایر از سدکلان اضافه نمود: در همین رابطه برای تکمیل خط بین مخازن شهر بطول سه کیلومتر، اقداماتی مانند خرید لوله و اتصالات، اجرای خط برق، اجرای خط لوله و غیره در پیش گرفته شده است.

ستوده اعتبار مصوب امسال برای اتمام این پروژه را افزون بر 26 میلیارد تومان برشمرد و اظهار کرد: با اجرای خطوط بین مخازن پشت سپاه و پیرویلان و تکمیل طرح انتقال آب 38 کیلومتری از سد کلان به شهر ملایر به اندازه 12 میلیون مترمکعب در سال، علاوه بر برطرف مسائل موجود، بخشی از احتیاج آب شرب دراز مدت شهروندان مرتفع می گردد.

وی اعلام کرد: در حال حاضر در فاز اول از اواخر تابستان امسال حدود 250لیتر در ثانیه از آب شرب تصفیه شده سد کلان، جایگزین چاه های ملایر شده و در حال استفاده است.

ستوده در ادامه به با اشاره به پیشرفت خوب طرح مطالعه و اجرای پروژه های تعادل بخشی منابع زیرزمینی در این شهرستان گفت: تعداد 27 حلقه چاه غیرمجاز در 6 ماهه نخست امسال در شهرستان ملایر مسدود شده است.

به گزارش وبلاگ گل یخ، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و منطقه ای همدان، ستوده در خاتمه اعلام کرد: تعداد 37 دستگاه کنتور هوشمند در این شهرستان نصب و تعداد 44 چاه فاقد پروانه نیز معین تکلیف شد که تا خاتمه سال، پیش بینی می گردد این تعداد به 88 حلقه برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه مالی دنیا آباد آماده ورود سرمایه گذار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه مالی دنیا آباد آماده ورود سرمایه گذار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید