تکواندو

مس کرمان صدرنشین لیگ برتر تکواندو شد، پیروزی مدعی قهرمانی

به گزارش خبرنگاران، در حالی که 9 ملاقات لیگ برتر تکواندو به علت ابتلای تکواندوکاران لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد به تعویق افتاده بود، مرحله نهایی این مسابقات با برگزاری سه ملاقات شروع شد که مس کرمان با کسب یک پیروزی و یک تساوی با 4 امتیاز صدرنشین شد.

19 فروردین 1401

پارا تکواندو قهرمانی آسیا؛ اولین مدال ایران برنزی شد

تهران (پانا) - مهدی بهرامی آذر پاراتکواندوکار کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا پیروز شد مدال برنز این رویداد را کسب کند.

17 تیر 1400

نقدها صریح قالیباف خطاب به نخست وزیر کره جنوبی؛ جایگاهی درمناسبات مالی ایران ندارید

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید روابط دوجانبه ایران و کره جنوبی به قبل از سال 2018 بازگردد، گفت: ملت ها دوستان خود را در روزهای سخت می شناسند. لذا انتظار مردم ایران از کره جنوبی برآورده نشده است.

17 اردیبهشت 1400

المپیک میدان متفاوتی است، هادی پور در قهرمانی آسیا مبارزه می نماید

به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ورزش در سراسر دنیا باعث شد تا تکواندو ایران بعد از چند سال پرترافیک، 1399 را به استراحت بپردازد و شاید این ریکاوری اجباری برای ورزشی که داعیه موفقیت در المپیک دارد، لازم بود تا پس از سرگیری مسابقات با نیرویی...

9 اردیبهشت 1400

پارالمپین ها باانگیزه تمرین می کنند، اواخر اسفند به اردو می رویم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پا را تکواندو ایران که برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو پیروز به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی شده است، این روزها چهارمین مرحله تمرینی خود را پشت سر می گذارد و به منظور در...

8 اسفند 1399