قدیمی: به دنبال مربی رایگان خارجی برای بانوان هستیم، بلژیک خواهان اردوی مشترک با ایران است

به گزارش وبلاگ گل یخ، رئیس فدراسیون هاکی گفت: فدراسیون هاکی بلژیک درخواست برگزاری اردوی مشترک با ملی پوشان کشورمان داده که پاسخ نامه شان را ارسال کردیم.

قدیمی: به دنبال مربی رایگان خارجی برای بانوان هستیم، بلژیک خواهان اردوی مشترک با ایران است

بهرام قدیمی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ گل یخ در خصوص برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بلژیک گفت: جام جهانی داخل سالن هاکی بهمن ماه سال جاری در بلژیک برگزار می گردد که تیم آقایان به وسیله مسابقات آسیایی سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورده است و از آنجایی که تیم ملی ایران در صندلی چهارم است و بلژیک در رده هفتم، سه روز گذشته درخواست کتبی برای برگزاری اردوی مشترک نموده اند که پاسخ شان را دادیم.

وی اضافه کرد: بلژیک زمین های هاکی زیادی دارد که می توانیم استفاده کنیم و از طرفی تیم بانوان را نیز می توانیم به این کشور اعزام کنیم تا از امکانات و مربی این کشور بهره ببرند.

رئیس فدراسیون هاکی درخصوص برنامه ریزی برای تیم ملی بانوان جهت اعزام به بازی های سالنی آسیا گفت: برای تیم ملی بانوان برنامه ریزی نموده ایم و می خواهیم همپای آقایان پیشرفت نمایند، بنابرین به دنبال مربی خارجی رایگان برای این تیم هستیم.

وی درباره اقدامات اجرا شده جهت استخدام مربی خارجی گفت: ارتباط خوبی با هندوستان داریم و این تیم جزو ده تیم برتر دنیاست، لذا نایب رئیس بانوان باید با هندوستان و مالزی ارتباط مذاکره کند. با بلژیک و کره جنوبی نیز می توانیم برای گزینه مربیگری صحبت کنیم.

قدیمی گفت: کره جنوبی شرایط خوبی در بخش بانوان دارد و ارتباط خوبی با فدراسیون هاکی این کشور داریم و من اطلاعات را در اختیار نایب رئیس قرار داده ام. از طرفی می توانیم با هندوستان نیز اردوی مشترک برگزار و از مربیان شان استفاده کنیم. کنفدراسیون هاکی آسیا سهمیه برگزاری کلاس بین المللی مربیگری و داوری را داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قدیمی: به دنبال مربی رایگان خارجی برای بانوان هستیم، بلژیک خواهان اردوی مشترک با ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدیمی: به دنبال مربی رایگان خارجی برای بانوان هستیم، بلژیک خواهان اردوی مشترک با ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید