ظرفیت ساخت 30 هزار واحد مسکونی در ورودی غربی مرکز

به گزارش وبلاگ گل یخ، تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت که ظرفیت فراوری 30 هزار واحد مسکونی در منطقه 21 به عنوان غربی ترین منطقه و ورودی غربی تهران وجود دارد.

ظرفیت ساخت 30 هزار واحد مسکونی در ورودی غربی مرکز

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی راهنمایی در جلسه ای که با حضور شهردار منطقه 21 برگزار گردید، از اعلام آمادگی سازمان نوسازی شهر تهران برای ساخت سرانه های خدماتی مورد احتیاج ساکنان منطقه 21 و برنامه ریزی همزمان فعالیت ، سکونت و خدمات در صورت معرفی زمین از سوی شهرداری این منطقه اطلاع داد و با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مسکن، توضیح داد: علت حضور ما در منطقه ها، پیگیری و برطرف مسائل و موانع نوسازی از جمله مسائل مربوط به تراکم، پهنه بندی، مسائل ثبتی، حقوقی و ... و ارائه راهکارهای عملیاتی برای تسریع در فرایند نوسازی است.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اهمیت اعطای مشوق ها و تسهیلات ویژه به منظور ترغیب و تشویق ساکنان بافت های فرسوده و سرمایه گذاران جهت ورود به نوسازی، ابراز امیدواری کرد که پس از ابلاغ بسته های تازه تشویقی، اتفاقات مثبتی در حوزه نوسازی بافت های فرسوده و فراوری مسکن در سطح منطقه ها رقم بخورد.

حسین کاشانی شهردار منطقه 21 نیز در این نشست با بیان اینکه ساخت و ساز در منطقه 21 توجیه ندارد، بر ضرورت برطرف موانع موجود و تسهیل فرآیندهای ساخت و ساز و نوسازی برای سرمایه گذاران با هدف رونق و توسعه نوسازی در منطقه تأکید کرد.

شهردار منطقه 21 اضافه نمود: شهرداری یک نهاد مردمی است و ما پیگیر اخذ مصوبات لازم برای تسهیل امور نوسازی و بازآفرینی بافت های فرسوده و بعلاوه ایجاد بسترهای حمایتی مورد احتیاج برای استقرار شرکت های دانش بنیان نوپا در این منطقه هستیم و در این جهت احتیاج به یاری و همراهی سازمان نوسازی شهر تهران و دیگر نهادهای مسئول داریم.

کاشانی اعلام کرد: در صورتی که موانع موجود برطرف و هموار گردد، امکان ساخت و ساز و فراوری مسکن بیش از ظرفیت تعهد شده در منطقه 21 در قالب قرارگاه جهادی تأمین مسکن وجود دارد.

در این نشست، املاک مناسب جهت اجرای مصوبات ساخت مسکن در قالب قرارگاه جهادی تأمین مسکن مرکز در منطقه 21 معرفی و مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ظرفیت ساخت 30 هزار واحد مسکونی در ورودی غربی مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت ساخت 30 هزار واحد مسکونی در ورودی غربی مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید