ساماندهی وانت بارهای عرضه میوه و تره بار در بیرجند

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرنگاران/خراسان جنوبی شهرداری بیرجند با معین کردن فضاهای موقت، فعالیت وانت بارهای عرضه میوه و تره بار را در سطح شهر ساماندهی می نماید.

ساماندهی وانت بارهای عرضه میوه و تره بار در بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند، امروز یکشنبه 21 اردیبهشت در نشستی با موضوع آنالیز موضوعات مرتبط با خدمات شهری با اولویت فعالیت وانت بارها در فضاهای موقت عرضه میوه و تره بار گفت: برای راه اندازی محلات مختلف و راه اندازی کار وانت بارها در فصل فروش محصولات محلی به این جمع بندی رسیدیم که وانت بارها می توانند در حاشیه شهر و در محلات مختلف جانمایی شده توسط شهرداری فعالیت نمایند.

به گزارش وبلاگ گل یخ، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، وی اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و تعطیلی چهارشنبه بازار با پیشنهاد حوزه خدمات شهری، اداره اجرائیات و پسماند با خرید و فروش میوه داخل وانت در بعضی مکان های سطح شهر موافقت شد.

وی با بیان اینکه با متخلفانی که شرایط مجوزهای داده شده را رعایت نمی نمایند برخورد قانونی صورت می پذیرد، اضافه نمود: زیرساخت های لازم برای اجرای این طرح باید توسط حوزه خدمات شهری انجام و در مکان های تعیین اجرا گردد.

شهردار بیرجند اظهار کرد: مکان هایی که در منطقه یک برای اجرای این برنامه در نظر گرفته شده شامل بلوار مجیدیه، انتهای کارگران و شهرک امام علی(ع) است.

وی به انتخاب مکان هایی در منطقه 2 شامل بلوار شهدای عبادی، سپیده و روبروی مصلای بیرجند اشاره نمود و گفت: سازمان میادین باید تا خاتمه ماه رمضان نسبت به ایجاد سازه به عنوان فضای موقت عرضه میوه و تره بار اقدام کند و این فضاها به صورت ماهیانه طی قراردادی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

جاوید اعلام کرد: آنالیز بیشتر درخصوص امکان ایجاد بازارچه موقت در سایر نقاط شهر به عمل آید و پیشنهاد آن در جلسه بعد در این کمیته مطرح و تصمیم گیری گردد.

وی اعلام کرد: اجازه ورود و فروش توسط کامیون به متقاضیان داده نمی گردد و همچنین تخلیه بار در فضاهای موقت ممنوع است.

در خاتمه این نشست اعضای کمیته از مکان های در نظر گرفته شده برای ایجاد فضاهای موقت عرضه میوه و تره بار بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ساماندهی وانت بارهای عرضه میوه و تره بار در بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی وانت بارهای عرضه میوه و تره بار در بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید