رونمایی یحیی از 2 بازیکن تازه پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرنگاران: پرسپولیس در این فصل با اتفاقات عجیب وغریب زیادی روبرو شده است. آن ها ابتدا 5 بازیکن تازه خریدند، ولی پیش از پایان مهلت قانونی جابجایی یکی از آن ها را فروختند! بعد ها پنجره شان به دلیل شکایت گابریل کالدرون بسته شد، ولی در همین مدت 2 بازیکن تازه از تاجیکستان خریدند که متوجه شدند نمی توانند با آن ها قرارداد امضا کنند.

رونمایی یحیی از 2 بازیکن تازه پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش وبلاگ گل یخ، در واقع پرسپولیس در شرایطی وحدت هنانوف و منوچهر صفروف را از استقلال تاجیکستان به تهران آوردند که امید داشتند خیلی زود قرارداد آن ها امضا شود و این 2 بازیکن را به عنوان بازیکنان آزاد به ترکیب اضافه کنند. با این حال برخلاف وعده مسئولان باشگاه، پنجره باشگاه همچنان بسته ماند و پرسپولیس هم فقط از این 2 خرید نو در تمرینات و بازی های محبت آمیز استفاده کرد. حالا، اما شرایط فرق کرده است؛ مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفته که تمامی بدهی کالدرون به حساب این مربی آرژانتینی واریز شده و منتظر دریافت برگه تاییدیه حساب از سوی وکیل کالدرون هستند.

برگه تاییدیه که به دست پرسپولیس برسد و این باشگاه آن را برای فیفا ارسال کند، 3 روز بعد، پنجره پرسپولیس باز می شود. این بدان معنی است که 2 خرید نو پرسپولیس می توانند قراردادشان را به صورت رسمی منعقد کنند، ولی در بازی بعدی پرسپولیس برابر پیکان (چون هنوز 3 روز از تاییدیه نمی گذرد) نمی توانند بازی کنند. دیدار در جام حذفی، اما جایی است که یحیی گل محمدی برای اولین بار می تواند از خرید های تاجیک این باشگاه رونمایی کند. پرسپولیس بعد از دیدار با پیکان باید در جام حذفی به مصاف ویستاتوربین برود و آنجا 2 خرید نو پرسپولیس احتمالا برای اولین بار در ترکیب این تیم به میدان خواهند رفت.

منبع: فرارو

به "رونمایی یحیی از 2 بازیکن تازه پرسپولیس در جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی یحیی از 2 بازیکن تازه پرسپولیس در جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید