خوشحالی پس از گل خبرساز مهدی طارمی

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرنگاران- مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو یکبار دیگر این تیم پرتغالی را نجات داد. طارمی و تیمش که شب گذشته به مصاف استوریل رفته بودند با گره مهمی در این ملاقات روبرو شدند که مطابق با بیشتر اوقات، این گره به دست بازیکن ایرانی پورتو باز شد.

خوشحالی پس از گل خبرساز مهدی طارمی

به گزارش وبلاگ گل یخ، ماجرا از این قرار بود که سرمربی پورتو در این ملاقات هم به مهدی طارمی استراحت داده بود تا مهیای بازی حساس با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا گردد. باوجود این وقتی بازی 2-2 شد و پورتو زور بردن نداشت، سرمربی پورتو تصمیم گرفت مهدی طارمی را در نیمه دوم به زمین مسابقه بفرستد. طارمی چند دقیقه بعد از ورودش به زمین با گرفتن یک پنالتی و تبدیل کردن آن به گل، 3 امتیاز حساس دیگر به حساب پورتو واریز کرد.

با این حال این خاتمه کار نبود، چون خوشحالی پس از گل مهاجم ایرانی پورتو هم حالا حسابی خبرساز شده است. ماجرا از این قرار است که جراردس، بازیکن استوریل وقتی گل مساوی تیمش را از روی نقطه پنالتی زد، با گذاشتن دست پشت گوش هایش به سکوتی که در بین تماشاگران پورتو حاکم شده طعنه زد. به گزارش وبلاگ گل یخ، مهدی طارمی که این صحنه را دیده بود بعد از زدن گل رجحان پورتو، به سمت جراردس در میانه زمین رفت، با گذاشتن دست پشت گوش هایش به ناراحتی این بازیکن و سایر استوریلی ها واکنش نشان داد. اتفاق درخور توجه اینکه این دو بازیکن در میانه زمین با یکدیگر دست دادند و طارمی اشاره نمود که به رفتار او بعد از زدن گل دوم استوریل واکنش نشان داده است.

منبع: فرارو

به "خوشحالی پس از گل خبرساز مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی پس از گل خبرساز مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید