تعلیق دفتر خدمات مسافرتی در پی مفقود شدن یک توریست

به گزارش وبلاگ گل یخ، علی رفیعی معاون توریستی استان تهران درباره مفقود شدن یک توریست به نام سها رضانژاد در توری که این توریست به وسیله آن به جنگل های استان گلستان رفته بود، گفت: به دنبال مفقود شدن این توریست خانم در جنگل دنیا نمای استان گلستان تا اعلام گزارش مراکز انتظامی و امدادی فعالیت شرکت برگزارکننده تور مذکور تعلیق شد.

تعلیق دفتر خدمات مسافرتی در پی مفقود شدن یک توریست

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی تهران، علی رفیعی روز آدینه 27 تیرماه 99 اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه آنالیز موضوع در دستور کار معاونت توریستی استان تهران نهاده شد و با احضار مدیر شرکت مذکور در کمیسیون فنی نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و توریستی همه جوانب این حادثه تلخ مورد آنالیز نهاده شد.

او ادامه داد: به دلیل نبود عملکرد حرفه ای در برگزاری تور تا ارائه گزارش نهایی از سوی مراجع انتظامی و امدادی و پیدا شدن توریست مفقودی فعالیت شرکت برگزارکننده به حالت تعلیق درآمده است.

رفیعی اعلام کرد: پرونده یافتن توریست مفقود شده از سوی عالی ترین مقامات استان گلستان در حال آنالیز است و اطلاعات کافی از سوی راهنمایان تور مذکور و مسافرین و همسفران فرد مذکور شده دریافت شده است.

معاون توریستی استان تهران عنوان نمود: تا اعلام نظر قطعی و آنالیز تمامی جوانب حادثه امکان لغو دائم دفتر نیست.

منبع: چمدان

به "تعلیق دفتر خدمات مسافرتی در پی مفقود شدن یک توریست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق دفتر خدمات مسافرتی در پی مفقود شدن یک توریست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید