پرداخت 20 میلیارد ریالی غرامت دستمزد به مبتلایان کرونایی در زنجان

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرنگاران/زنجان مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: این اداره کل از ابتدای سال جاری تا خاتمه مهرماه به مبتلایان کرونایی 20 میلیارد ریال غرامت دستمزد به میزان 26 هزار و 202 روز پرداخت نموده است.

پرداخت 20 میلیارد ریالی غرامت دستمزد به مبتلایان کرونایی در زنجان

مسعود علیاری در گفت وگو با وبلاگ گل یخ، در رابطه با طرح دوشنبه های دیجیتال، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با کاهش مراجعات مردمی و طرح 3070 دوشنبه های دیجیتالی تبدیل 30 خدمت حضوری را به جامعه هدف تا بهمن ماه سال جاری به صورت کاملا غیرحضوری ارائه خواهد نمود.

وی در رابطه با روش غیرحضوری آگاه شدن از سوابق بیمه تامین اجتماعی، اضافه کرد: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند به وسیله کد دستوری #14204 و با وارد کردن کد ملی از شرایط بیمه ای و حتی سوابق خود آگاه شوند و به همه اطلاعات بیمه ای خود به وسیله سامانه دسترسی پیدا نمایند.

این مسئول در رابطه با نام نویسی نیروی کار شاغل در کارگاه های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، توضیح داد: نام نویسی غیرحضوری بیمه شدگان به وسیله کارفرما از اقدامات اخیر سازمان تامین اجتماعی است که کارفرمایان می توانند به وسیله سایت این سازمان و بدون مراجعه به شعب و کارگزاری ها به وسیله درگاه https://eservices.tamin.ir نسبت به درخواست نام نویسی نیروی کار شاغل در کارگاهای تحت پوشش اقدام نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان در رابطه با استعلام دفترچه درمانی تامین اجتماعی، ادامه داد: استعلام دفترچه درمانی تامین اجتماعی نیز به صورت غیرحضوری انجام می گردد و بیمه شدگان می توانند از شش طریق نسبت به این امر اقدام نمایند.

علیاری در رابطه با روش استعلام دفترچه درمانی، اعلام کرد: به وسیله بستر USSD با شماره گیری کد دستوری #114204 یا #14204، کد دستوری #1666 بیمه سلامت و سامانه اینترنتی به نشانی medical.tamin.ir و یا به وسیله بارکدخوان تعبیه شده (با استفاده از دوربین موبایل) و یا ورود کد ملی در وب اپلیکیشن به نشانی pwa.tamin.ir قابل انجام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پرداخت 20 میلیارد ریالی غرامت دستمزد به مبتلایان کرونایی در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 20 میلیارد ریالی غرامت دستمزد به مبتلایان کرونایی در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید