هشدار مسئولان کره جنوبی نسبت به موج جدید کرونا

به گزارش وبلاگ گل یخ، مقام های مسئول در کره جنوبی به مردم هشدار داده اند که به رغم کاهش شمار مبتلایان، خطر آغاز موج دوم کرونا برطرف نشده است.

هشدار مسئولان کره جنوبی نسبت به موج جدید کرونا

به گزارش یونهاپ، مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های کره جنوبی روز چهارشنبه گزارش کرد که در 24 ساعت گذشته فقط 11 مبتلا به کرونا دراین کشور شناسایی شده اند این مرکز خاطر نشان کرد که شمار مبتلایان به کرونا به 10 هزار و 694 نفر رسیده است.

مسئولان مرکز افزوده اند به رغم کاهش شمار مبتلایان در روزهای اخیر، کاستن از تدابیر و نادیده دریافت فاصله گذاری اجتماعی ممکن است باعث افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونا گردد.

نزدیک به 57 درصد از کسانی که در یک هفته گذشته کرونایی شده اند افرادی بوده اند که از کشورهای دیگر به کره جنوبی بازگشته اند و 14،5 درصد هم با بخش ها و مراکز پزشکی در ارتباط بوده اند.

جیونگ یون ایونگ رییس مرکز یاد شده در کره جنوبی می گوید که ما طرح فاصله گذاری اجتماعی را تا روز 5 می تمدید نموده ایم و از مردم می خواهیم مشارکت جدی برای اجرای آن داشته باشند.

کره جنوبی همچنین یک تیم ویژه از مسئولان و ماموران ارگان های دولتی ذی ربط تشکیل داده است که با کشورهای دیگر برای تدابیر قرنطینه و ورود به کره جنوبی و فاصله گذاری اجتماعی در رایزنی هستند.

این کشور همچنین کیت های آزمایش کرونا را در اختیار 60 کشور گذاشته است که بعضی از آنها مانند ایتالیا بشدت درگیر مبارزه با کرونا بوده اند.

نزدیک به 8 هزار و 270 نفر از بیمارانی که در کره جنوبی به کرونا مبتلا شده بودند درمان و از بیمارستان ها مرخص شده اند کره جنوبی اولین کشور دنیاست که پیروز شد دربحبوحه شیوع کرونا انتخابات پارلمانی خود را در تاریخ 15 آوریل برگزار کند.

این کشور در روزهای آینده هدایت را در اختیار مردم قرار می دهد که مشتمل بر 20 دستور است که همگان باید آنها را مراعات نمایند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "هشدار مسئولان کره جنوبی نسبت به موج جدید کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مسئولان کره جنوبی نسبت به موج جدید کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید