نبی: فدراسیون، نهاد عمومی غیر دولتی است ، درباره پرونده ویلموتس نمی توانم پیش داوری کنم

به گزارش وبلاگ گل یخ، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: کار حقوقی کی روش را انجام می دهیم. امیدوارم به نتایج خوب برسیم و با تفاهم این پرونده بسته گردد.

نبی: فدراسیون، نهاد عمومی غیر دولتی است ، درباره پرونده ویلموتس نمی توانم پیش داوری کنم

مهدی محمد نبی در حاشیه مراسم اهدای مدال قهرمانان به موزه ورزش گفت: موزه تاریخ هر کشوری است. این موضوع باعث می گردد تا ورزشکاران انگیزه لازم را داشته باشند.

وی درباره شرایط بد اقتصادی و پرونده شکایت ویلموتس، مطرح نمود: وکلای فدراسیون این موضوع پیگیری می نمایند. مراحل قانونی اجرا شده با دقت نظر اجرا شده. انشالله نتیجه به نفع ایران باشد.

نبی در مورد نتیجه رای شکایت ویلموتس گفت: من نمی توانم پیش داوری کنم ولی امیدوارم رای به ضرر فدراسیون نباشد. 3 وکیل در این پرونده حضور دارند که 2 وکیل ایرانی و یک وکیل خارجی که با هم هماهنگ هستند. لوایح را برای هم ارسال می نمایند. مشورت ها اجرا شده امیدوارم نتایج خوبی حاصل گردد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره تغییر اساسنامه مطرح نمود: فیفا با توحه به الزامات انتخابات اسفند ماه را به تاخیر انداخت. بحث اساسنامه از ضروریات است که مراحل قانونی را طی می نماید. برآورد من این است انتخابات 6 ماه دوم سال برگزار می گردد.

نبی درباره شما فدراسیون را نهاد غیردولتی اعلام نموده اید آیا می توانید از وزارت پول بگیرید، توضیح داد: نفر فیفا در سوئیس است و با توجه به ضوابط سوئیس قوانین به ثبت رسیده، ما هم قوانین خودمان را داریم که مهم است براین اساس ما نهاد عمومی غیردولتی هستیم. فیفا هم ایرادی نمی گیرد.

عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش کی روش گفت: کار حقوقی کی روش را انجام می دهیم. امیدوارم به نتایج خوب برسیم و با تفاهم این پرونده بسته گردد.

وی درباره اتفاقات هیات قم یادآور شد: با توجه به موضوعات سال گذشته اعضای مجمع قم نظرانی داشتند اگر موضوعی است از علوی بپرسید. سرمرست فدراسیون حضور داشته و حتما مراحل قانونی طی شده که او حضور داشته است.

نبی درباره آغاز لیگ مطرح نمود: تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا لازم الاجراست و سازمان لیگ در مورد آن تصمیم می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نبی: فدراسیون، نهاد عمومی غیر دولتی است ، درباره پرونده ویلموتس نمی توانم پیش داوری کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی: فدراسیون، نهاد عمومی غیر دولتی است ، درباره پرونده ویلموتس نمی توانم پیش داوری کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید