مصدومان رانندگی یک سوم بیمارستان های اصفهان را اشغال نموده اند

به گزارش وبلاگ گل یخ، رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: 30 تا 35 درصد تخت های بیمارستانی در اختیار مصدومان رانندگی است و بیشتر مصدومان بین 20 تا 40 سال و مرد هستند.

مصدومان رانندگی یک سوم بیمارستان های اصفهان را اشغال نموده اند

به گزارش وبلاگ گل یخ آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدرضا محمدی آدینه 20 تیر 99 در خطبه های پیش از نماز آدینه اصفهان اظهار کرد: 8 درصد فراوری ناخالص کشور صرف سوانح رانندگی می گردد و این خسارتی است که خودمان به خود و دیگران تحمیل می کنیم.

وی با بیان این که بیش از 5 میلیارد تومان خسارت بر اثر تصادف یک نفر به جامعه وارد می گردد، افزود: انسان، راه و وسیله نقلیه سه ضلع رانندگی است، اما بیشترین عامل تصادف ها، خطای انسانی است، البته نقص راه، وسیله نقلیه و شرایط جوی هم تاثیرگذار است، ولی نقش خطای انسانی پررنگ تر است.

محمدی ادامه داد: استان اصفهان سال گذشته یکی از استان های پیروز در کاهش تصادفات بود و 6 درصد کاهش تلفات رانندگی در حوزه درون شهری داشتیم.

وی با اشاره به درخواست لغو زوج و فرد از سوی بعضی دستگاه ها، گفت: بارها اعلام نموده ایم تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، ولی ساعات طرح زوج و فرد را طوری تنظیم کردیم که کارمندان دچار مشکل نشوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مصدومان رانندگی یک سوم بیمارستان های اصفهان را اشغال نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومان رانندگی یک سوم بیمارستان های اصفهان را اشغال نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید