عراق، الکاظمی کابینه خود را تکمیل کرد، برگزاری نشست رای گیری مجلس در هفته آینده

به گزارش وبلاگ گل یخ، مشاور ریاست مجلس عراق از تکمیل اعضای کابینه مصطفی الکاظمی نخست وزیر و جلسه آینده مجلس برای رای اعتماد به آنها اطلاع داد.

عراق، الکاظمی کابینه خود را تکمیل کرد، برگزاری نشست رای گیری مجلس در هفته آینده

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ گل یخ به نقل از سایت موازین نیوز، شاکر حامد مشاور ریاست مجلس عراق امروز چهارشنبه گفت: ریاست مجلس پیش از جلسه امروز چهارشنبه، نشستی را با سران فراکسیون ها برگزار کرد.

وی اضافه کرد: این نشست به ریاست محمد الحلبوسی رئیس مجلس و حسن الکعبی نایب اول وی برگزار گردید و در آن بر لزوم از سرگیری کار مجلس و برگزاری جلسات آن و دعوت از همه نمایندگان برای حضور و نیز نشان دادن تمایل ملی عالی برای شروع تصویب قوانین همسو با چالش های مالی و مالی عراق در سایه کسری بودجه و توقف فعالیت های مالی ناشی از شیوع کرونا تاکید شد.

شاکر حامد توضیح داد: ریاست مجلس بر لزوم ارسال پیغام های اطمینان بخش به مردم و افکار عمومی تاکید و با سران فراکسیون ها درباره برنامه کاری جلسه امروز توافق کرد. این برنامه حاوی بحث درباره قانون استقراض داخلی و خارجی برای جبران کسی مالی بودجه سال 2020 میلادی و بحث درباره گزارش ویژه بحران مجلسی و گزارش کمیسیون مالی و پیشنهادهای آن و نیز پیگیری اجرای یاری مالی به خانواده های کم درآمد خواهد بود که از تکرار مقررات منع آمد و شد زیان دیده اند.

وی درخصوص تکمیل کابینه وزارتی عراق گفت: به مجلس اطلاع داده شده است که نخست وزیر اسامی نامزدهای پست های خالی وزارتی را تکمیل نموده است و چه بسا زندگینامه آنها برای تصدی هفت پست خالی در دو روز آینده به دست مجلس برسد.

شاکر حامد گفت که به احتمال زیاد جلسه هفته آینده مجلس درخصوص تکمیل کابینه وزارتی الکاظمی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عراق، الکاظمی کابینه خود را تکمیل کرد، برگزاری نشست رای گیری مجلس در هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، الکاظمی کابینه خود را تکمیل کرد، برگزاری نشست رای گیری مجلس در هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید