ضربه حذف رئال مادرید از کوپا دل ری به بارسلونا و اتلتیکومادرید!

به گزارش وبلاگ گل یخ، ناکامی رقیب دیرینه تیم های بارسلونا و اتلتیکومادرید در رقابت های جام حذفی اسپانیا به احتمال بسیار زیاد به ضرر حداقل یکی از این دو تیم تمام می گردد.

ضربه حذف رئال مادرید از کوپا دل ری به بارسلونا و اتلتیکومادرید!

به گزارش وبلاگ گل یخ، حذف رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا با قبول شکست یک بر صفر مقابل اتلتیک بیلبائو، شاید بسیاری از طرفداران اتلتیکومادرید و بارسلونا را خرسند نموده باشد، اما واقعیت این است که ناکامی کهکشانی ها به احتمال زیادی در انتها فصل به ضرر حداقل یکی از این دو تیم تمام خواهد شد و آن از دست دادن فرصت حضور در فصل آینده رقابت های سوپرجام است.

طبق شیوه تازه برگزاری مسابقات در هر دوره دو فینالیست جام حذفی و قهرمان و نایب قهرمان لالیگا به سوپرجام اسپانیا راه پیدا می نمایند.

راهیابی رئال مادرید به نیمه نهایی و پس از آن به فینال می توانست سهمیه لالیگا برای حضور در سوپرجام را افزایش دهد، اما با حذف این تیم در مرحله یک چهارم نهایی که به منزله تداوم ناکامی هایش برای فتح کوپا دل ری از سال 2014 بود، اکنون بارسلونا و اتلتیکومادرید تنها در صورتی به سوپرجام می فرایند و از عواید اقتصادی قابل توجه برگزاری این تورنمنت در عربستان سعودی بهره مند می شوند که یکی قهرمان لالیگا گردد و دیگری نایب قهرمان.

رخ دادن چنین اتفاقی حداقل با نگاه به شرایط فعلی دو تیم در جدول کمی بعید به نظر می رسد. اتلتیکومادرید و بارسلونا به ترتیب 10 و 11 امتیاز با سویای رده دومی و 14 و 15 امتیاز با رئال مادرید صدرنشین فاصله دارند.

در حال حاضر از میان شش تیم بالای جدول لالیگا تنها رئال بتیس رده سومی است که شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد.

رئال مادرید ماه گذشته با غلبه بر بارسلونا در مرحله نیمه نهایی و شکست بیلبائو در فینال، فاتح سوپرجام اسپانیا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ضربه حذف رئال مادرید از کوپا دل ری به بارسلونا و اتلتیکومادرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه حذف رئال مادرید از کوپا دل ری به بارسلونا و اتلتیکومادرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید