سفر به سن پترزبورگ ، پنجره ای رو به اروپا

به گزارش وبلاگ گل یخ، به همین علت تصمیم گرفتیم در مجله خبرنگاران و در مطلبی درباره سفر به سن پترزبورگ به طور خاص از هتل های سن پترزبورگ بگوییم. با ما همراه باشید.

سفر به سن پترزبورگ ، پنجره ای رو به اروپا

سفر به سن پترزبورگ ، گشت در دلِ تاریخ

سن پترزبورگ زیبا و افسانه ای است

سن پترزبورگ را پترکبیر در سال 1703 ساخت. این شهر زیبا و افسانه ای به علت اینکه غربی ترین شهر روسیه است، پنجره ای به اروپا هم نامیده می گردد. این شهر با وجود اینکه نسبتا جوان محسوب می گردد در طول 350 سالی که از عمرش گذشته، فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و به نماد مقاومت و سرسختی مردم روسیه تبدیل شده است. در هر گوشه وکنار، مجسمه، یادمان و یا سمبلی از اتفاقاتی که سن پترزبورگ پشت سر گذاشته وجود دارد، از حمله ناپلئون و انقلاب بلشویکی تا محاصره سه ساله به وسیله نازی ها و 27 میلیون کشته این کشور در جنگ جهانی دوم. به جز این ها تمام شهر پر است از ساختمان های تاریخی و پل ها، کاخ ها و موزه ها و…

هتل های سن پترزبورگ ، متنوع در قیمت و امکانات

در سن پترزبورگ می توانید به راحتی هتلی خوب با قیمت مناسب پیدا کنید

خیال تان بابت هتل های سن پترزبورگ راحت باشد، چون در این شهر به راحتی می توانید هتلی خوب با قیمت مناسب پیدا کنید. اما هنگام برنامه ریزی تان برای سفر به سن پترزبورگ این موضوع را در نظر داشته باشید در زمان های اوج مسافرت به این شهر، قیمت هتل ها تا حدی بالا می رود. نکته به دردبخوری که درباره رزرو هتل در سن پترزبورگ خوب است به آن توجه کنید این ست که بیشتر جاهای دیدنی سن پترزبورگ در حوالی خیابان نوسکی قرار دارند و اگر هتل تان در این محدوده باشد، می توانید پیاده گشت وگذار کنید و در هزینه رفت و آمدتان صرفه جویی می گردد.

هتل های سن پترزبورگ قیمت ها و خدمات متنوعی دارند. اگر جزو گردشگرانی هستید که هزینه زیادی برای هتل صرف نمی کنید، در سن پترزبورگ با صرف هزینه ای در حدود 2200 تا 3500 روبل می توانید در یک هتل دو ستاره اقامت کنید. اما اقامت در هتل های میان رده که امکانات بیشتری دارند 4000 تا 8000 روبل برای هر شب هزینه دارد. و برای اقامت در هتل های لوکس که استانداردهای بین المللی دارند مانند آستوریا، ترزینی پالاس، کمپینسکی و هالیدی این، باید شبی حداقل 9000 روبل هزینه کنید. در سن پترزبورگ حدود 200 هاستل یا مهمان پذیر هم وجود دارد که هزینه اقامت در آنها شبی 250 تا 700 روبل است.

در کدام هتل اقامت کنم؟

در سفر به سن پترزبورگ کافی ست هزینه ای که قصد دارید برای هتل صرف کنید را تعیین کنید

همان طور که چند خط بالاتر گفتیم در سفر به سن پترزبورگ کافی ست هزینه ای که قصد دارید برای هتل صرف کنید را تعیین کنید و سپس از میان هتل های متنوع این شهر هتل موردنظرتان را انتخاب و رزرو کنید و از سفر به این شهر رویایی لذت ببرید. در ادامه درباره چند تا هتل های خوب شهر که اقامت خاطره انگیز و لذت بخشی را برایتان فراهم می نمایند، بخوانید.

هتل کورینتیا

کورینتیا یک هتل پنج ستاره زیبا در سن پترزبورگ است

یکی از برترین هتل های سن پترزبورگ که در خیابان نوسکی واقع شده است. این هتل پنج ستاره تنها دو دقیقه با ایستگاه متروی مایاکوفسکی فاصله دارد. تمام اتاق های بزرگ و مدرن هتل کورینتیا به سیستم تهویه هوا، تلویزیون و حمام خصوصی مجهز هستند و به سبک کلاسیک تزئین شده اند. صبحانه های بوفه و غذاهای این هتل هم عالی هستند. اینترنت وای فای هم به صورت رایگان قابل استفاده است.

هتل هالیدی این

لوکس ترین هتل در سن پترزبورگ هالیدی این است

اگر بخواهیم از بین هتل های سن پترزبورگ لوکس ترین هتل را انتخاب کنیم بی شک هتل هالیدی این در رتبه یک قرار می گیرد. این هتل نزدیک ایستگاه متروی Moskovskiye Vorota و خیابان نوسکی واقع شده است. در اتاق های بزرگ و مجهز هالیدی این تلویزیون LCD، اتاق نشیمن و بشقاب های میوه برای مهمانان تدارک دیده شده است و اینترنت وای فای رایگان قابل استفاده است. این هتل دو کافی شاپ و یک رستوران دارد که صبحانه مفصل بوفه هم سرو می نماید و برای ناهار و شام هم منوی مخصوص دارد. داخل هتل هم دستگاه خودپرداز وجود دارد و می توانید تورهای شهری و بلیط های جاهای دیدنی را از دفتر پذیرش هتل بخرید.

هتل آزیموت

هتل آزیموت بلندترین ساختمان منطقه تاریخی سن پترزبورگ است

این هتل چهار ستاره بلندترین ساختمان منطقه تاریخی سن پترزبورگ است و از اسکای بار که در طبقه هجدهم واقع شده است نمایی پانورامیک زیبایی از شهر دیده می گردد. هتل آزیموت در منطقه Admiralteyskiy و در کنار رودخانه فونتانکا واقع شده است؛ در این منطقه برای افرادی که به تاریخ ، معماری و موزه علاقه مند هستند گزینه های زیادی برای گشت وگذار وجود دارد. . تمامی اتاق های هتل تلویزیون، میز کار و حمام اختصاصی مجهز به وان دارند و از اینترنت وای فای هتل هم به صورت رایگان می توانید بهره ببرید. داخل هتل میز تور وجود دارد که درباره دیدنی های شهر به گردشگران اطلاعات می دهد و به آنها در انتخاب تور یاری می نماید. ایستگاه متروی Baltiyskaya ده دقیقه با این هتل فاسله دارد و دیدنی های مرکز شهر با پای پیاده به راحتی قابل دسترسی هستند. خدمات رفت وآمد فرودگاهی هم در هتل وجود دارد و به درخواست مهمانان در اختیارشان قرار می گیرد.

هتل فونتانکا

در سن پترزبورگ روسیه در هتل های زیبا اقامت کنید

یکی از به صرفه ترین هتل های سن پترزبورگ این هتل سه ستاره است که کنار هتل آزیموت واقع شده است. لابی این دو هتل به هم متصلند و سالن صبحانه و نهارخوری این دو هتل هم یکی است. اتاق های این هتل هم بزرگ هستند و حمام اختصاصی هم دارند. دسترسی محلی هتل هم بسیار خوب است و ایستگاه مترو به علاوه دو شعبه کی اف سی و مک دونالد و یک سوپر مارکت در چند قدمی آن قرار دارند. در لابی هتل هم می توانید از راهنمای انگلیسی زبان یاری بگیرید و تور شهری هم بخرید.

هتل آلگرو

آلگرو ، یکی از زیباترین هتل های سن پترزبورگ

هتل آلگرو یک هتل سه ستاره است اما با این وجود یکی از برترین هتل های سن پترزبورگ محسوب می گردد که امکاناتی فراتر از آنچه انتظار دارید در اختیارتان می گذارد. این هتل در خیابان لیگوسکی پروسپکت در قلب شهر سن پترزبورگ در فاصله 200 متری ایستگاه قطار واقع شده است. بنابراین، اگر قصد دارید سفرتان را در روسیه ادامه دهید و برای گشت وگذار راهی مسکو شوید، به راحتی و بدون صرف هزینه برای تاکسی می توانید به ایستگاه قرار بروید. تمام اتاق ها پنجره های بزرگ، تلویزیون و حمام اختصاصی و دسترسی به اینترنت رایگان دارند. صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد و در تمام روز می توانید در کافه هتل چای و قهوه بنوشید. ایستگاه های متروی Ploshchad Vosstaniya و Mayakovskaya در چند قدمی هتل و مرکز خرید گالریا هم که یکی از برترین مراکز خرید شهر است، پشت این هتل واقع شده است.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "سفر به سن پترزبورگ ، پنجره ای رو به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به سن پترزبورگ ، پنجره ای رو به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید