سفرهای خانوادگی در آسیا

به گزارش وبلاگ گل یخ، سفرهای خانوادگی در آسیا

آسیا پهناورترین قاره دنیا است و مقاصد زیادی مناسب برای تمام سنین و انواع و اقسام سلیقه ها برای سفر در سراسر آن وجود دارد. از چشم اندازهای فوق العاده دیدنی و خیره کننده و سواحل رویایی گرفته تا شهرهای مدرن و سرزنده و شهرهایی پر از آثار تاریخی و دیدنی در آن دیده می گردد بنابر این سفرهای خانوادگی در آسیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر قصد سفر همراه با بچه ها را دارید با خبرنگاران همراه شوید تا بعضی از برترین مکان ها برای گذراندن یک تعطیلات رویایی خانوادگی در آسیا را به شما معرفی کنیم.

سفرهای خانوادگی در آسیا

سنگاپور

سنگاپور با داشتن تعداد زیادی مکان برای اقامت، یک سیستم حمل و نقل عمومی که کاملا تمیز، کارآمد و آسان برای استفاده است، مکان های بی شمار برای خوردن تمام سلیقه ها و جاذبه های فراوان، تبدیل به یکی از مقاصد برتر گردشگری برای سفرهای خانوادگی شده است. سواحل ممکن است برترین باشند، اما بسیاری از هتل ها دارای استخر هستند و شما می توانید در امتداد ماسه های جزیره سنتوسا و پارک شرق ساحل قدم بزنید و به جزایر جالب مانند لازاروس، سنت جان و پولوآبین سفر کنید.

بچه ها کمی می توانند در برابر جاذبه های خیره نماینده درخت های غول آسای باغ های معلق سنگاپور مقاومت نمایند. در این شهر موزه های زیادی وجود دارد که می تواند فکر های کنجکاو را به خود جذب کند. می توانید با استفاده از سافاری گردش شبانه سنگاپور می توانید به تماشای قلمرو پادشاهی شبانه حیوانات بپردازید. جزایر سنتوزا نیز با دارا بودن پارک های مناسب برای بچه ها و فعالیت های مورد علاقه آن ها می تواند یک انتخاب مناسب برای سفرهای خانوادگی در آسیا و سنگاپور باشد.

هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی دیگر از کلان شهرهای قاره آسیا است که ترکیبی از کهنه و نو در فرهنگ و سرمی است و مقصد مناسبی برای سفرهای خانوادگی در آسیا می باشد. رفت و آمد در آن آسان است و مکان های متعددی برای سلیقه های مختلف برای خوردن، آشامیدن، خوابیدن و اقامت کردن در آن وجود دارد به نحوی که می تواند هر کسی را راضی نگهدارد.

دیزنی لند هنگ کنگ جایی است که می توانید یک روز سراسر شادی و خنده را همراه با بچه هاتان در آن سپری کنید. بازی ها مجموعه برای تمام سنین مناسب هستند و فرصتی برای نزدیک شدن به شخصیت های کارتونی مورد علاقه بچه ها نیز وجود دارد. می توانید سوار ترم پیک شوید تا به تماشای بندر هنگ کنگ بپردازید یا از قدم زدن در پارک زیبای شهر لذت ببرید. قایق سواری در این شهر نیز لذت خاص خود را دارد، قایقرانان شما را به تماشای دلفین ها خواهند برد.

پوکت

پوکت بزرگ ترین جزیره در کشور تایلند است و در اغلب فهرست های سفر به آن جای می گیرد. سواحل برای هر نوع خلق و خویی وجود دارد. شما و خانوادتان ممکن است در پی یک ساحل شلوغ و پر جنب و جوش باشید که پر از سرزندگی و هیاهو است باشید و یا در پی مکانی خلوت که بتوانید به راحتی استراحت کنید، در هر صورت پوکت پاسخ گویی احتیاجهای شما خواهد بود. پار آبی جنگل Splash Jungle Water Park می تواند در صدر فهرست نقاط برای خنک کردن شما جای بگیرد و یک روز شاد آبی را همراه با خانواده به دور از شن وماسه سپری کنید. بعلاوه امکان انجام قایق سواری های متعدد و رفتن به جزایر اطراف نیز وجود دارد. رستوران های متعدد پوکت بشقاب های سنتی تایلند را سور می نمایند اما نگران نباشید اگر علاقه مند نیستید تقریبا می توانید تمام انواع غذاهای بین المللی را در آن پیدا کنید.

صباح (مالزی)

استان مالزی صباح، واقع در جزیره بورنو، یک انتخاب عالی برای خانواده های پرماجرا است که در پی جایی کمی متفاوت هستند. اگر شما و بچه هایتان طبیعت و حیات وحش را دوست داشته باشید، مقصد مورد علاقه شما همین جا خواهد بود. فقط به یاد داشته باشید: سفر به صباح احتیاج به کمی برنامه ریزی و صبر بیش از بسیاری از مکان های دیگر در این فهرست، و بیشتر مناسب بچه ها و نوجوانان بزرگتر است تا نوزادان بچه های خردسال. در مرکز استان کوتا کینابالو، سواحل، آثار تاریخی، پارک ها، آکواریوم، پارک پرنده، موزه ها و … خواهید یافت. یک سفر فرهنگی به روستای باستانی Monspiad برای یادگیری بیشتر در خصوص گذشته این منطقه، کشف دنیای زیر آب با غواصی باور نکردنی در پارک ملی توبکو عبدالرحمان، و نمایش های دیدنی از حیات وحش در Lok Kawi Wildlife Park بعضی از جاذبه های آن می باشد.

بالی

یکی از محبوب ترین جزایر اندونزی، بالی بسیاری از مردم را در طول سال به خود جذب می نماید. رستوران های آن امکان انتخاب از میان گزینه های بسیار متفاوت را به شما می دهند و حتی سختگیرترین افراد را هم راضی می نمایند. در بالی بسیاری از فعالیت ها و فرصت های گشت و گذار وجود دارد، هرچند شما می توانید روزهای سرشار از آرامش را در آفتاب در سواحل شنی، در حالی که بچه ها در دریا بازی می نمایند سپری کنید. بچه های بزرگ تر ممکن است بخواهند توانایی خود را در موج سواری امتحان نمایند، اطراف ساحلی مکان هایی زیادی برای موج سواری وجود دارد. اگر می خواهید تجربه ای متفاوت را کسب کنید می توانید به ساحل کم تر شناخته شده Nusa Dua بروید.

فوکوک

جزیره فوکوک یک مکان عالی برای خانواده هایی است که در پی سپری کردم زمانی شاد در سواحل ویتنام هستند می باشد. بسیاری از افراد روزهای خود را با آفتاب گرفتن شنا و بازی کردم بچه ها در کنار ساحل سپری می نمایند که موجب شده یکی از مقاصد برتر برای سفرهای خانوادگی در آسیا باشد. Long Beach محبوب ترین ساحل منطقه است و جایی است که می توانید امکانات لازم را به راحتی در اختیار داشته باشید. سایر سواحل برتر در فوکوک شامل Bai Thom، Bai Sao و Vung Bao است. قایق سواری و غواصی در این جا امکان پذیر است و بعلاوه امکان کسب یک تجربه متفاوت نیز وجود دارد، ماهی گیری در یک عصر دلپذیر.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت

به "سفرهای خانوادگی در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای خانوادگی در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید