آمار قربانیان کرونا در روسیه همچنان در حال افزایش

به گزارش وبلاگ گل یخ، آمار قربانیان ناشی از ویروس کرونا در روسیه برای چندمین روز متوالی در شبانه روز گذشته باز هم افزایش یافت و به 936 نفر رسید که از زمان آغاز همه گیری این بیماری تا به امروز در روسیه بی سابقه بوده است.

آمار قربانیان کرونا در روسیه همچنان در حال افزایش

ستاد اعلام کرونا در روسیه امروز (جمعه) مبتلایان نو طی شبانه روز گذشته در این کشور را 27 هزار و 246 نفر و تعداد قربانیان را هم 936 نفر نام کرد.

بر اثر این ویروس، تا به امروز هفت میلیون و 717 هزار و 356 نفر مبتلا شده اند و در مجموع 214 هزار و 485 نفر هم جان باخته اند.

بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در روسیه، در مسکو گزارش شده است و پس از آن بترتیب سن پترزبورگ و استان مسکو در مکان های دوم و سوم ابتلا به کرونا قرار گرفتند.

بر اساس اطلاعات موجود، در روسیه در زمان حاضر بیشتر سویه های دلتا و آلفا ویروس کرونا همه گیر شده اند که از شدت سرایت بیشتری نسبت به سویه های دیگر برخوردار و خطرناک تر هستند.

تاتیانا گولیکووا معاون نخست وزیر و رئیس ستاد مقابله با کرونا در روسیه به تازگی بیان نمود دوره سخت و سختتر کرونا در این کشور در راه است.

به گزارش ایرنا از مسکو، گولیکووا در جلسه ستاد مقابله با کرونا تحت نظارت دولت روسیه گفت: بار دیگر دوره سخت بیماری کرونا در روسیه فرا می رسد، ما شاهد افزایش همه گیری کرونا در کشور هستیم.

گولیکووا که سخنان وی از شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه پخش می شد، خطاب به روس ها اظهار کرد: از شما می خواهم دقت بیشتری داشته باشید و همه تدابیر محدودکننده را رعایت کنید و به این وسیله سلامتی خود و نزدیکانتان را حفظ کنید.

پیشتر آنا پوپووا رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه (دست اندرکار پیشگیری از بیماریهای واگیر) به تشدید همه گیری کرونا در روسیه در سه هفته اخیر اشاره کرده و گفته بود که همزمان با این بیماری، شیوع بیماری آنفلوآنزا و سرماخوردگی هم پیشرفته است.

در مسکو و بسیاری شهرهای دیگر تدابیر برای پیشگیری از همه گیری کرونا همچنان رعایت می شود به نام مثال در مرکز روسیه در اماکن عمومی ماموران پلیس بخاطر خودداری از استفاده از ماسک طبی، افراد را جریمه می کنند.

سران منطقه ها روسیه در این شرایط اختیاراتی بدست آورده اند و اجازه دارند باتوجه به تشدید همه گیری کرونا تدابیر محدودکننده اعمال کنند. ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "آمار قربانیان کرونا در روسیه همچنان در حال افزایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار قربانیان کرونا در روسیه همچنان در حال افزایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید